۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
معرفی دستگاه بسته بندی سیل وکیوم؛ راهنمای خرید و استفاده

معرفی دستگاه بسته بندی سیل وکیوم؛ راهنمای خرید و استفاده

اگر رستوران، سالن غذاخوری و یا آشپزخانه‌ای برای پخت و ارسال غذا به بیرون را دارید؛ بسته بندی موادغذایی بصورتی که مواد خوراکی سالم بماند و کیفیت آن‌ها تغییر نکند، موضوع بسیار مهمی است که باید به آن فکر کنید. همچنین برای بسته بندی محصولات صنعتی دیگر نیز می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

بازار; گروه صنعت_ اگر رستوران، سالن غذاخوری و یا آشپزخانه‌ای برای پخت و ارسال غذا به بیرون را دارید؛ بسته بندی موادغذایی بصورتی که مواد خوراکی سالم بماند و کیفیت آن‌ها تغییر نکند، موضوع بسیار مهمی است که باید به آن فکر کنید. همچنین برای بسته بندی محصولات صنعتی دیگر نیز می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. ما در این متن می‌خواهیم درباره دستگاه بسته بندی سیل وکیوم، راه‌های خرید، نحوه استفاده از آن، مزایا و ویژگی‌های آن صحبت کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

دیگر نگران از بین رفتن عطر، رنگ و مزه غذا در هنگام بسته بندی نباشید؛ دستگاه سیل وکیوم، راه‌حل این مشکل و نگرانی شماست. این دستگاه با تکنولوژی خاص خود، موادغذایی و خوراکی شما را بصورتی بسته بندی می کند که طراوت و تازه بودن آن‌ها حفظ می‌شود. آیا می‌خواستید وارد دنیای خوشمزه غذاها شوید؛ اما درباره نحوه فروش و عرضه محصولات خود شک داشته‌اید؟ جالب است بدانید که دستگاه سیل وکیوم فقط در صنعت غذا کاربرد ندارد و شما بعنوان یک عرضه کننده محصولات مختلف مانند دارو و موادشیمیایی، پلاستیک و... نیز به این دستگاه نیاز خواهید داشت. شما بعنوان یک شرکت عرضه‌کننده، با یک بسته بندی اشتباه و غیراستاندارد، می‌توانید مشتری‌ها را از دست بدهید و باعث ضرر بسیاری به آشپزخانه شوید. بنابراین بهترین انتخاب، داشتن یک دستگاه سیل پک است. این دستگاه با بدنه‌ای استیل و سیستم اتوماتیک و مجهز به تنظیمات حرارتی و زمان، در انواع مختلف قابل سفارش است.

تبلیغ: استعلام قیمت و سفارش دستگاه بسته بندی گوشت - بهترین قطعات - خدمات پس از فروش

انواع مختلف این دستگاه

در این قسمت می‌خواهیم درباره تنوع این دستگاه در بازار صحبت کنیم تا شما بتوانید با داشتن این اطلاعات، یک انتخاب درست برای شرکت خود داشته باشید.

سه مدل دستگاه بسته بندی سیل وکیوم موجود است؛ مدل اتومات، نیمه اتومات و دستگاهی که قابلیت جایگذاری و استفاده بر روی میز را دارد. اگر فضای کوچکی دارید و می‌خواهید در مصرف برق صرفه‌جویی کنید، مدل سوم یعنی دستگاه رومیزی را انتخاب کنید. تعداد قالب‌هایی که در این دستگاه استفاده می‌شود نیز، متفاوت است و می‌شود یک یا چند قالب داشته باشد. بهتر است با توجه به نیاز خود، با کارشناس‌های فروش صحبت کنید تا شما را بطور دقیق راهنمایی کنند.

طرز استفاده دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

کارکردن با دستگاه سیل پک اصلا سخت نیست و فقط اطلاعات ظرف و بسته بندی موردنیاز خود را وارد کنید تا دستگاه، عملیات را به درستی انجام دهد. دستگاه سیل وکیوم بصورتی طراحی شده است تا بدون نیاز به فرد متخصص و یا استخدام نیرو جدید، بتوانید محصولات خود را سریع و استاندارد بسته بندی کنید. برای این‌که بطور کامل با نحوه کار با آن آشنا شوید و در هنگام استفاده اشتباه نکنید، در ادامه توضیحات کوتاهی را خواهیم گفت. ابتدا بسته‌ها را در قالب‌های مخصوص قرار داده و سپس وارد دستگاه سیل وکیوم کنید، در این مرحله طبق تنظیماتی که انجام داده‌اید و زمانی که برای آن مشخص کرده‌اید، محصولات شما بسته بندی شده و از سمت دیگر خارج می‌شوند. برخی از تنظیمات گفته شده مانند میزان خالی کردن هوای داخل بسته و یا وارد کردن گاز مخصوص جهت سالم ماندن محصولات و یا زمان برش پلاستیک و موارد دیگر را قبل از روشن کردن دستگاه، بررسی کنید.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط ناصر نجاری (nnajjari) در تاریخ ۹۹۱۲۱۸-۱۰:۴۷

موارد استفاده از دستگاه

این‌که بدانید این دستگاه برای چه افراد و فعالیت‌هایی مناسب است، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید برنامه‌ریزی دقیقی برای شروع کسب‌وکار خود کنید و نتیجه موفقیت‌آمیزی را بدست آورید. بصورت کامل صنعت‌هایی که بسته بندی‌هایی خود را می‌توانند با کمک دستگاه سیل وکیوم انجام دهند، عبارت است از:

· فعالیت‌هایی در زمینه فروش و ارسال محصولات گوشت قرمز مانند گاو، گوسفند و محصولات گوشت سفید مانند مرغ و ماهی در حالت‌های مختلف صورت می‌گیرد.

· افرادی که سفارش بیرون‌بر برای تهیه سالاد و سبزیجات تازه دارند.

· کسب‌وکارهای خانگی یا بزرگی که در زمینه آماده‌سازی انواع شور و ترشی فعالیت می‌کنند.

·  فعالیت‌هایی که محصولات خوراکی خشک را به سراسر کشور عرضه و ارسال می‌کنند.

· افرادی که در زمینه کشت و پرورش قارچ خوراکی فعال هستند و می‌خواهند آن را به مرحله فروش برسانند.

· محصولات صنعتی و دست‌ساز را بصورت سراسری به فروش می‌رسانند.

· انواع دارو و موادشیمیایی و بهداشتی را برای سازمان‌ها و مراکز، بصورت عمده بسته بندی می‌کنند.

· و بصورت کلی هر محصولی که عرضه می‌کنید و برای جلوگیری از آسیب به آن، نیاز به یک بسته بندی باکیفیت دارید.

خرید دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

شما بعنوان یکی از مصرف‌کنندگان این دستگاه که می‌خواهید به تازگی آن را سفارش دهید و یا به فکر تعویض و خرید مدل باکیفیت‌تر و پیشرفته‌تر هستید، باید بدانید که از کجا و به چه صورتی باید آن را سفارش داد. شما می‌توانید ظرف بسته بندی را به هر شکلی که دوست دارید، تغییر دهید و منحصر به فرد کنید؛ اما حتما قبل از تهیه قالب و دستگاه، اندازه را مشخص کنید تا در زمان کار به مشکل نخورید. درنتیجه پیش از خرید، انتظار خود را از خروجی بسته بندی مشخص کنید. این دستگاه بطور مستقیم با موادغذایی و دارویی شما در ارتباط است، پس بنابراین از مراکز معتبر خرید کنید تا در زمان بسته بندی آلودگی و بیماری به محصولات وارد نشود. همچنین به پلاستیک و مواد خاصی نیاز نداشته باشد تا برای تهیه آن‌ها در زمان استفاده، به مشکل نخورید. انواع دستگاه سیل وکیوم در فروشگاه‌ها وجود دارد، اما شما دستگاهی را انتخاب کنید که همراه با رعایت موارد بهداشتی اما قابل تغییر با سلیقه شما برای بسته بندی‌های مختلف باشد.

سخن پایانی

برای همه شما لحظه‌ای بوده است که ندانید محصولات خود را چگونه بسته بندی کنید و تا رسیدن به مقصد، نگران سالم رسیدن و آسیب ندیدن آن‌ها باشید. ما سعی کرده‌ایم که با معرفی یک دستگاه فوق‌العاده کاربردی که در هر صنعتی به آن نیاز می‌شود؛ کار را برای شما راحت‌تر کنیم. بعنوان فعالیت‌های خانگی تا کارخانه‌های بزرگ باید یک دستگاه بسته بندی سیل وکیوم داشته باشید تا بتوانید خریداران را از سراسر ایران جذب کنید. اگر شما تجربه استفاده از این دستگاه را دارید، از تاثیر آن بر رونق و سود فعالیت خود بنویسید.

کد خبر: ۷۸٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha