۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
راه ارتباطی تمامی روستاهای آذربایجان‌شرقی بازگشایی شد
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

راه ارتباطی تمامی روستاهای آذربایجان‌شرقی بازگشایی شد

تبریز- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: راه ارتباطی روستاهایی که به دنبال بارش برف و کولاک روز جمعه بسته شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی، غلامرضا رسول زاده با اشاره به اینکه در این عملیات نیروهای راهداری بیش از ۹ هزار کیلومتر باند از راه های استان را برف روبی کردند، افزود: در پی بارش روز جمعه راه ارتباطی ۲۰ روستای استان در مناطق کوهستانی شهرستان های بستان آباد، ورزقان و کلیبر بسته مانده بود که با تلاش راهداران، راه این روستاها نیز روز گذشته بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری در ۲ روز گذشته راه ارتباطی بیش از ۵۰۰ روستای استان را برف روبی کردند، اظهار داشت: در این عملیات بیش از یک هزار و ۴۸۰ تن مخلوط شن و نمک استفاده و به ۱۴۷ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در عملیات راهداری زمستانی در سطح استان ۳۷۶ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف خور، نمک پاش، تراکتور و سایر دستگاه های سبک و سنگین فعال است.

رسول زاده با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۶۹ نفر از عوامل راهداری زمستانی در قالب ۹۰ گروه در عملیات راهداری در سطح بیش از ۱۴ هزار کیلومتر از راه های استان فعالیت می کنند، به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگو است، در خصوص وضعیت راه ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب کنند.

کد خبر: ۷۸٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha