۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
مشکلی از لحاظ تولید الکل طبی در آذربایجان غربی وجود ندارد
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی:

مشکلی از لحاظ تولید الکل طبی در آذربایجان غربی وجود ندارد

ارومیه- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به تولید روزانه ۲۴ هزار لیتر الکل طبی در استان گفت: مشکلی از بابت تولید الکل طبی در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا بابایی عصر سه شنبه در جلسه ای با موضوع بررسی ظرفیت های این استان در حوزه مواد ضدعفونی گفت: روزانه حداقل ۲۴ هزار لیتر الکل طبی ۹۶ درصد در استان تولید شده و توزیع آن نیز با هماهنگی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور انجام می شود.

وی ابا بیان اینکه مشکلی از بابت تولید الکل طبی در استان وجود ندارد، گفت: هماهنگی های لازم با واحد های تولیدی در راستای تولید حداکثری الکل طبی، مواد شوینده، مواد ضد عفونی کننده و ماسک انجام شده است و این واحدها با تمام ظرفیت تولیدی جهت تامین مواد مورد نیاز مردم در تلاش هستند.

بابایی در خصوص اقدامات این سازمان برای صدور جواز تاسیس یا پروانه بهره برداری برای واحد های تولیدی مواد شوینده، ضدعفونی کننده، الکل و غیره گفت: این روند در کمترین زمان ممکن و به صورت خارج از نوبت انجام می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: همچنین بررسی ثبت سفارش های مواد اولیه مورد نیاز این واحدها و صدور معافیت های گمرگی برای واردات ماشین آلات مرتبط با خطوط تولید مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی در اسرع وقت انجام می شود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به نظارت ویژه بر بازار در این ایام گفت: در بازرسی های مشترک انجام گرفته سه واحد فروشگاهی عرضه کننده تجهیزات پزشکی پلمپ و ۴۲ کارتن ماسک احتکاری کشف شده است.

کد خبر: ۷٬۷۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha