۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
رئیس جمهور برای حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی تدبیری بیاندیشد
نماینده مردم ملایر در مجلس:

رئیس جمهور برای حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی تدبیری بیاندیشد

همدان - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه‌مندی کشاورزان از شیوه تحویل و خرید محصولات کشاورزی از رئیس جمهور خواست تا در راستای رفع این مشکل تدبیری بیاندیشد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم ملایر در مجلس، احد آزادی‌خواه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنده شما را از وزرای موفق می‌دانم اما این برخورد با تولیدکننده نگران‌کننده است کما اینکه کشاورزان در جای جای کشور پهناور اسلامی همگی از شیوه تحویل و خرید محصولات کشاورزی ناراضی هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولیدکنندگان در این زمینه حجت را تمام می‌کند، ادامه داد: هم اکنون پیازکاران جیرفت، سیب‌زمینی بهار، مرکبات‌کاران بم، تولیدکنندگان کشمش در ملایر قهرمان و جهانشهر انگور، خنداب اراک، تاکستان، مشکین شهر و ابهر، گوجه‌کاران بوشهر، زعفران کاران تربت، تولیدکنندگان سیب در ارومیه و دماوند و خرمالوکاران در کرج محصولاتشان روی دستشان مانده است و این در حالی است که شما به مردم قول دادید بنابراین سزاوار نیست در زمان نبود اشتغال که کشاورزان با عرق جبین محصولات خود را تولید می‌کنند با این مشکلات مواجه شوند.

وی عنوان کرد: این بی‌عرضگی است که دولت نمی‌تواند محصولات کشاورزان را خریداری کند، بنابراین انتظار می‌رود رئیس جمهور برای برون‌رفت از این مشکل تدبیر بیاندیشد.

نماینده مردم ملایر در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: وضعیت بازار اسفبار بوده به ویژه گرانی و رشد تورم محصولات در آستانه شب عید نگران‌کننده است کما اینکه این وضعیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را نیز غصه‌دار کرده و در این شرایط اگر بمیریم بر ما حرجی نیست.

کد خبر: ۷۷٬۸۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha