۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
۹۰ درصد واحدهای تولیدی در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز فعال است
معاون استاندار آذربایجان شرقی:

۹۰ درصد واحدهای تولیدی در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز فعال است

تبریز- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های آب و برق شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تأکید کرد و گفت: بیش از ۹۰ درصد واحدهای تولیدی در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی فعال است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، جواد رحمتی امروز در حاشیه تور صنعتی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ سرمایه‌گذاری خارجی تبریز، اظهار داشت: در این شهرک، سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام شده و موقعیت خوبی نیز فراهم شده است؛ به‌طوریکه‌ با وجود مشکلات در صنایع کشور، بیش از ۹۰ درصد واحدهای تولیدی آذربایجان‌شرقی در این شهرک فعال بوده و اقدامات لازم در راستای فعال کردن مابقی واحدها در حال انجام است.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل زیرساخت‌های آب و برق شهرک سرمایه‌گذاری خارجی، خاطرنشان کرد: در این زمینه جلسه‌ای با معاون وزیر صمت برگزار خواهد شد و در این جلسه مباحث مرتبط با مشکلات برق و آب مطرح می‌شود تا در راستای مرتفع کردن آنها برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گیرد.

وی گفت: عملیات اجرایی راه‌های ارتباطی پل تقاطع غیرهمسطح شهرک‌های صنعتی بعثت و سرمایه‌گذاری خارجی با جاده تبریز - صوفیان شروع شده بود و سعی می‌کنیم هر چه زودتر اعتبارات مربوطه را تامین کرده و روند اجرای این پل نیمه تمام را تسریع دهیم.

کد خبر: ۷۷٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha