۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
ثبات قیمت پوشاک در یزد طی ۲ ماه پایانی سال
رئیس اتحادیه پوشاک یزد اعلام کرد

ثبات قیمت پوشاک در یزد طی ۲ ماه پایانی سال

یزد- عزیزی، رئیس اتحادیه پوشاک یزد گفت: قیمت پوشاک در یزد طی دو ماه پایانی سال ۹۹ ثابت بوده و دچار افزایش نبوده است.

علی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه خوشبختانه با افزایش قیمت پوشاک در ماه‌های پایانی سال در استان یزد مواجه نیستیم، دلیل ثبات قیمت پوشاک را خرید کردن مردم در ماه­های قبل دانست.

وی افزود: هنگامی‌که مردم خریدهای خود را به ماه‌های پایانی سال موکول نکنند، بازار دچار تورم و افزایش قیمت نخواهد شد.

رئیس اتحادیه پوشاک یزد ضمن تأکید بر اینکه افزایش قیمت پوشاک را در دو ماه آخر سال ۹۹ شاهد نیستیم، گفت: تورم در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ در حوزه پوشاک بسته به جنس تولیدی یا وارداتی از ۱۰ تا ۴۰ درصد نوسان داشته است.

عزیزی در خصوص نظارت‌ها بر بازار پوشاک استان یزد بیان کرد: بازرسان اتحادیه پوشاک و اتاق اصناف همواره در حال نظارت بوده‌ و با خاطیان برخورد کرده‌اند. در عین حال با گسترش همکاری صنف پوشاک و اداره تعزیرات، برخورد با متخلفان تسریع یافته است.

وی در خصوص وضعیت یزد در تولید پوشاک به وجود گروه‌های تولیدی در استان اشاره کرد و با بیان اینکه در چهار سال اخیر یزد در تولید پوشاک پیشرفت چشمگیری داشته، تصریح کرد: استان یزد تا جایی پیش رفته که در زمینه تولید شلوار جین در حال تبدیل شدن به یک قطب است.

رئیس اتحادیه پوشاک ارتقای صنعت پوشاک یزد در زمینه شلوار جین را خوب ارزیابی کرد و گفت: این در حالی است که در تولید پیراهن هنوز جای کار داریم و همچنان از استان‌هایی چون تهران و مشهد وارد می‌کنیم.

گفتنی است، ثبات قیمت پوشاک در یزد در حالی است که طبق اخبار، سراسر کشور با افزایش قیمت پوشاک در روزهای پایانی سال مواجه است.

کد خبر: ۷۷٬۵۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha