۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
تاخیر در پرداخت سود سهام عدالت جبران شود
رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان:

تاخیر در پرداخت سود سهام عدالت جبران شود

لرستان- امینی خواه، رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان گفت: دولت برای تسریع در روند پرداخت سود سهام عدالت از همان نرم افزار سامانه ملی سهام عدالت برای واریز سود استفاده کند.

حسین امینی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، فراکسیون مجلس با هدف جلوگیری از بی‌قانونی و هدایت سهام عدالت به شکلی که بیشترین منافع را برای سهامداران داشته باشد تشکیل شده است.

وی افزود: این فراکسیون با تشکیل کارگروه‌ها، قطعاً مسیر سهام عدالت را به سمتی خواهد برد که حقوق مادی و معنوی سهامداران حفظ شود و ثمرات مفیدی برای آنها داشته باشد.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان عنوان کرد: با توجه به شرایط فعلی بورس، صلاح نبود که آن ۴۰ درصد باقی مانده آزاد شود چون می‌توانست عوارض منفی بر بازار بورس داشته باشد.

وی اظهار کرد: در زمان دستور آزادسازی سهام عدالت در اردیبهشت ماه، شفاف‌سازی و اطلاع رسانی لازم برای انتخاب روش مستقیم یا غیرمستقیم انجام نشد در نتیجه ۱۹ میلیونی که روش مستقیم را انتخاب کردند بسیاری از آنها اطلاع کافی راجع به بورس و نحوه مدیریت سهام نداشتند.

امینی‌خواه تصریح کرد: متاسفانه قبل از آن که مردم با فرهنگ سهام عدالت و بازارهای مالی و بورس آشنا شوند، بلافاصله سهام عدالت را معاملاتی کردند که این تعجیل باعث خساراتی به بورس و سهام مردم شد.

وی با اشاره به تأخیر در پرداخت سود سهام عدالت، بیان کرد: برای تسریع در واریز سود سهام عدالت دولت از همان نرم افزار سامانه ملی سهام عدالت استفاده کند یا سودها را در اختیار شرکت‌های استانی قرار دهد تا با نرم‌افزار هر بانکی که شرکتها در آن حساب دارند بتوانیم سود را توزیع کنیم.

کد خبر: ۷۷٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بابازاده IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      0 0
      سلام بنده چون آشنای با سهام وبورس نداشتم روش غیر مستقیم انتخاب کردم پیشنهادم اینه دولت بیاد سهام با قیمت خوب مثلا ۳۰ میلیون از ما بخره ماهم به مشکلات برسیم سودشو هم خودش برداره