۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
افزایش ۷ درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام خبر داد

افزایش ۷ درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام

ایلام- مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام از افزایش ۷ درصدی تولید گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام، روح الله نوریان از افزایش چشمگیر محصولات تولیدی این پالایشگاه در سال جهش تولید خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه اول سال جاری محصولات تولیدی این پالایشگاه شامل گاز مایع خام با  ۲.۵ درصد و  تولید گوگرد ۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است که انتظار می رود این روند مثبت همچنان  ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: این واحد صنعتی به‌عنوان تنها پالایشگاه غرب کشور شرایط استراتژیک و خاصی را برای این شرکت به وجود آورده و عمده مصرف‌کنندگان گاز آن مربوط به بخش خانگی است که در فصل سرما و افزایش مصرف گاز، وجود این پالایشگاه در این منطقه از کشور بسیار بااهمیت‌تر می‌شود.

وی گفت: علاوه بر استان ایلام، استان‌های همجوار از محصول گاز شهری این شرکت بهره‌مند ‌می‌شوند و از زمان راه‌اندازی پالایشگاه از سال ۸۶ تاکنون مصرف‌کنندگان این استان‌ها با کمترین افت فشار مواجه بوده‌اند.

نوریان اضافه کرد: اشتغال حدود یک هزار نفر نیروی کار و ایجاد فرصت‌های اشتغال غیرمستقیم، کمک به رشد و توسعه پیمانکاران بومی، خرید بخش قابل‌توجهی از تجهیزات عمومی موردنیاز پالایشگاه در استان و منطقه و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی استان در زمینه‌های پژوهش، بخشی از تأثیرات این واحد صنعتی در اقتصاد استان است.

کد خبر: ۷۷٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha