۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
۵۷ میلیارد ریال تسهیلات احداث مسکن و معیشتی به مردم کالپوش پرداخت شد
معاون عمرانی استاندار سمنان:

۵۷ میلیارد ریال تسهیلات احداث مسکن و معیشتی به مردم کالپوش پرداخت شد

سمنان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات احداث مسکن و معیشتی به مردم و خانوار آسیب دیده روستای حسین آباد کالپوش میامی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری صبح سه‌شنبه در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات روستای حسین‌آباد کالپوش به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه بازسازی مناطق مسکونی روستای حسین‌آباد که از وقوع رانش زمین در ابتدای سال جاری خسارت دیدند در اولویت نخست قرار دارد، اظهار داشت: تا کنون ۵۷ میلیارد ریال تسهیلات احداثی مسکن و معیشتی به خانوار آسیب دیده این منطقه پرداخت شده و ۱۰۸ خانوار برای دریافت این تسهیلات به بانک معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به خانوار آسیب‌دیده این منطقه پرداخت‌شده است، افزود: ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات احداثی به ۷۹ خانوار و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات معیشتی به ۱۸ خانوار پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه ۱۶ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به ۷۷ خانوار پرداخت شده است، تصریح کرد: همچنین این در حالی است که شش میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از محل تنخواه به ۲۰۹ خانوار پرداخت‌شده است.

فخری با اشاره به اینکه مکان یابی سایت جدید الاحداث با نظر مردم این منطقه انجام شده است، یادآور شد: عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی در ۴۶ هزار مترمکعب آغاز و ۹۲ خانوار اصلی و ۱۸ خانوار فرعی برای ساخت مسکن در این سایت، زمین دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پی‌کنی ۱۰۸ واحد و آرماتوربندی ۸۷ واحد انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: اجرای فونداسیون ۸۴ واحد و نصب اسکلت ۲۱ واحد از دیگر اقداماتی است که در این پروژه انجام‌شده و مابقی مراحل احداث نیز با روند مطلوبی در حال انجام است.

کد خبر: ۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha