۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
اقدام شرکت برق خلاف سیاست‌های دولت است
نائب رئیس جامعه هتلداران یزد به دنبال قطع برق هتل‌ها:

اقدام شرکت برق خلاف سیاست‌های دولت است

یزد- نبیل، نائب رئیس جامعه هتلداران یزد به دنبال قطع برق هتل‌ها تأکید کرد که این اقدام در قبال صنعت متضرر گردشگری، کاملا مخالف سیاست‌های دولت در حمایت از این صنعت است.

اصغرآقا نبیل در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از قطع برق تعدادی از هتل‌های شهر یزد توسط مامورین شرکت برق به صورت دسته جمعی خبر داد و گفت: هتل‌ها به دلیل ضررهای مالی هنگفت هتل‌ها به دلیل شیوع کرونا، ستاد تسهیل در مصوبه‌ای پرداخت قبوض آب برق و گاز هتل‌ها را تا پایان فروردین ۱۴۰۰ در تمام کشور به تاخیر انداخته و مهلت داده است.

وی افزود: این مصوبه دستور وزیر، استانداران و سایر ارگان‌های ذیربط را دارد اما شرکت توزیع برق یزد در یک حرکت عجیب، امروز صبح برق اکثر هتل های بزرگ یزد را قطع کرده است.

نبیل با تاکید بر این که قطع برق هتل‌های یزد کاملا خلاف مصوبات ستاد ملی کروناست، تصریح کرد: متاسفانه به نظر می‌رسد که روند قطع برق هتل‌های یزد همچنان ادامه دارد و این تصمیم در حالی از سوی شرکت توزیع برق استان اخذ شده که بسیاری از فعالان گردشگری متضرر از خسارت‌های کرونا هستند.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان یزد تاکید کرد که این اقدام عجیب کاملا خلاف سیاست‌های دولت در حمایت از گردشگری  است و مسئولان استان باید در این زمینه اقدام کنند.

وصل برق هتل‌ها
محمدعلی طالبی در گفت‌وگو با بازار با بیان اینکه مشکل قطع برق هتل‌های یزد در همان لحظه ابتدایی برطرف شد، گفت: پس از گزارش این مشکل، برای وصل برق هتل‎‌ها و رفع این ناهماهنگی اقدام شد.

استاندار یزد افزود: گردشگری جزو آسیب‌دیده‌ترین اقشار در دوران کروناست که دولت همه تلاش خود را برای حمایت از این صنعت در شرایط فعلی به کار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش استان احیای مشاغل آسیب‌دیده ناشی از شرایط کرونایی و حمایت از آنها در شرایط سخت است.

گفتنی است، صبح امروز، ۱۳ اسفند ماه ۹۹، علی‌رغم مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا مبنی بر حمایت از واحدهای آسیب‌دیده از کرونا، برق تعدادی از هتل‌های استان یزد قطع شد.

کد خبر: ۷۷٬۲۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha