۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان قزوین توزیع می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین:

روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان قزوین توزیع می‌شود

قزوین- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: روزانه ۱۰۰ تن گوشت مرغ به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت در مراکز عرضه سطح استان قزوین توزیع خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عیسی قبادی روز چهارشنبه در بازدید میدانی از روند توزیع مرغ در بین مراکز فروش و عرضه آن به مصرف کنندگان، افزود: از روزهای آینده مرغ گرم و منجمد در سطح گسترده در سطح استان قزوین توزیع می شود و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: جوجه ریزی مرغداری ها برای تامین مرغ شب عید به گونه ای است که مرغ در ایام عید نیز بیش از نیاز مردم در بازار توزیع خواهد شد.

قبادی گفت: براساس آمارهای رسمی موجود بیش از ۱۰۰ تن مرغ معادل ۶۵ هزار و ۶۶۴ قطعه مرغ صبح امروز از طریق سه کشتارگاه مرغ استان شامل قزوین مرغ، گوهر طیور و بهپرور در بین مراکز عرضه گوشت مرغ در سطح استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: از فردا و همزمان با توزیع بیش از یک صد تن مرغ گرم به صورت روزانه در سطح استان، مرغ منجمد با قیمت تعاونی نیز در سطح گسترده در مراکز عرضه مرغ توسط پشتیبانی امور دام استان توزیع می شود تا از هرگونه نابسامانی در این بازار جلوگیری به عمل آید.

کد خبر: ۷۷٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha