۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
مرسولات خرید اینترنتی در خراسان شمالی ۷۱۲ درصد افزایش یافت
مدیرکل پست خراسان شمالی:

مرسولات خرید اینترنتی در خراسان شمالی ۷۱۲ درصد افزایش یافت

بجنورد- مدیرکل پست خراسان شمالی از افزایش۷۱۲ درصدی مرسولات خرید اینترنتی صادره استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی، علی‌اکبر خانی گفت: آمار مرسولات خرید اینترنتی صادره استان در سال جاری ۹ هزار و ۲۸۲ فقره مرسوله بوده که با رشد ۷۱۲ درصدی همراه بوده است.

وی افزود: همچنین آمار خرید اینترنتی وارده به استان در سال جاری تعداد ۶۹ هزار و ۲۰ فقره مرسوله با رشد ۵۳ درصدی همراه بوده است.

مدیرکل پست خراسان شمالی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن مردم در خانه تأکید کرد: در حال حاضر  با راه‌اندازی سامانه جدید درگاه خدمات الکترونیکی جی‌نف به آدرس gnaf.post.ir شهروندان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند با مراجعه به این سامانه ، خدمات کد پستی را بدون مراجعه حضوری به واحدهای پستی دریافت کنند.

خانی، الکترونیکی کردن مدت سیر مرسولات پستی از زمان قبول تا لحظه توزیع و کنترل نامه‌رسان‌ها از طریق سامانه رهیاب متصل به GPS تلفن همراه را  ازجمله اقدامات پست برای ارتقای کیفیت خدمات برشمرد و افزود: همشهریان می‌توانند با مراجعه به آدرس tracking.post.ir پیگیری سیر مرسوله خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: تحویل مرسوله‌های کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب امسال به استان‌ها بر عهده شرکت پست بود و سهم خراسان شمالی از ۸۰۹ هزار و ۲۷۶ مرسوله پستی نمایشگاه کتاب کشور، هفت هزار و ۵۸۸ فقره مرسوله است.

مدیرکل پست خراسان شمالی کل مرسولات سال ۹۸ استان را یک‌میلیون و۱۰۲ هزار و ۵۴۴ فقره مرسوله عنوان کرد و گفت: مرسولات پستی سال جاری با رشدی ۱۸ درصدی به یک‌میلیون و ۳۰۶ هزار و  ۶۰۴ فقره مرسوله رسیده است.

کد خبر: ۷۷٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha