۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
جزئیات انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن/5 استان مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی مشخص شد

جزئیات انصراف متقاضیان طرح ملی مسکن/5 استان مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی مشخص شد

متقاضیان مسکن ملی که قصد انصراف از طرح اقدام ملی مسکن به هر دلیلی را دارند جزئیات و شرایط آن مشخص شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازار،انصراف متقاضیان مسکن ملی در حالی آغاز شده است که قرار است از هفته آینده 17 اسفند ماه(شنبه)مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی آغاز شود.

معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه خود اعلام کرده است که متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که قصد انصراف از ادامه فرآیند و برخورداری مزایای این طرح دارند می توانند از طریق مراجعه به پروفایل متقاضی و منوی "ثبت درخواست انصراف" مراجعه کند.

به گفته محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی انصراف از طرح اقدام ملی مسکن به منزله این هست که متقاضیان آن می توانند در مرحله دوم نیز ثبت نام کنند. 

از روز گذشته نیز فرصتی به متقاضیان که تایید صلاحیت نشدند داده شده تا با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به اعتراض خود اقدام کنند.

محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص متقاضیانی که نسبت به حذف خود از مرحله نخست ثبت نام مسکن ملی اعتراض دارند نیز اعلام کرده است که این متقاضیان می توانند با اعتراض و ثبت آن در سامانه چنانچه شرایط ثبت نام را داشته باشند در مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی نیز اقدام کنند.

مهلت اعتراض به عدم تایید شرایط ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن و همچنین انصراف از ثبت‌نام در این طرح، در ساعت ۲۴ روز چهارشنبه 14 اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی از روز شنبه هفته آینده در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز و اصفهان آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۷٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha