۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
دلار و یورو در صرافی ها ارزان شد
گزارش " بازار" از ادامه نوسان قیمت ها در بازار ارز

دلار و یورو در صرافی ها ارزان شد

با وجودی که قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ها دیروز افزایش یافت. اما امروز قیمت اسکناسهای خارجی با روند نزولی همراه شده است.

به گزارش " بازار" امروز صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۳۸۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۷۰ تومانی داشته است.

همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۲۸۰ هزار تومان خریداری می‌کنند.

علاوه بر افزایش قیمت دلار در صرافی بانکها، قیمت فروش یورو نیز امروز در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ و ۶۰۰ هزار تومان است.

این در حالی است که دیروز با وجودی که نرخ دلار در صرافی بانک ها افزایش یافت اما خوشبختانه این افزایش قیمت، باعث رشد جهشی قیمت دلار در بازار آزاد نشد.

صرافی‌های بانک‌ها دیروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام کردند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵  هزار و ۴۵۰ تومان خریداری می‌کرد، همچنین قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۶ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان بود.

به گزارش "بازار"، قیمت ها در بازار ارز چند هفته ای است با نوسان قیمت همراه است. نوسان قیمتی که البته باشیب بالاهمراه بوده است. طی یک ماه گذشته قیمت دلار در بازار آزاد حدود ۳ هزار تومان افزایش یافته است. بانک مرکزی نیز به سرمایه گذاران این بازار هشدار داده که مواظب سرمایه های خود باشند چرا که این بانک از بالارفتن بی منطق قیمت ارز با اجرای برخی سیاست ها بازدارنده جلوگیری می کند.

کد خبر: ۷٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha