۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
آریزو۵  توربو، سدان خوش تیپ مدیران خودرو
موتوری با دوام و کم و استهلاک

آریزو۵ توربو، سدان خوش تیپ مدیران خودرو

آریزو۵ همواره طرفداران خاص خود را داشته و رضایتمندی بالایی از جانب مالکان دارد، طبق ارزیابی های صورت گرفته و بررسی نظر مشتریان، اکثر آن‌ها از کیفیت خودرو و ایمنی آن رضایت کامل دارند، بر طبق نظر مالکان آریزو۵ دارای موتوری با دوام و کم استهلاک و قوی است و بدنه و شاسی فولادی آن در تصادفات به خوبی از سرنشینان حفاظت می‌کند.

بازار؛ گروه خودرو: بیش از ۳ سال پیش در اواخر تابستان سال ۱۳۹۶ شرکت مدیران خودرو سدان شیک و جوان پسند خود را به موتور توربو معروف که در لوکس ترین خودروی خود یعنی تیگو۷ نیز به کار برده بود مجهز کرد تا دل مشکل پسندان و خریداران طرفدار سرعت و هیجان را به دست آورد.

انصافا آریزو۵ هم طراحی شیک و هم اسپورت دارد  و می تواند دل اقشار نوگرا و  طرفدار مدرنیته را بدست آورد. شما با پرداخت قیمتی معقول در بازار فعلی در مقایسه با برخی خودروهای ایرانی یا دست دوم وارداتی سدانی را دریافت می دارید که به لحاظ ابعاد ما بین هیندای اکسنت و النترا قرار دادرد و دارای طراحی قوی و ماندگار میباشد که خودروهای اروپایی و کره ایی رابه شما یادآوری میکند.

یکی از مزیت های بزرگ آریزو۵ اطاق جادار و فضای باربسیار وسیع است که از این جهت با بسیاری از خودروهای بزرگتر از خود قابل قیاس است و برای ایرانیان جذاب.   در اصل شما فضای بیرون یک  سدان جمع و جور در کنار فضای داخل یک سدان لوکس دارید که هم در شهر مفید است و هم در سفر لذت بخش.

آریزو۵ همواره طرفداران خاص خود را داشته  است و دارد و رضایتمندی بالایی از جانب مالکان دارد، طبق ارزیابی های صورت گرفته و بررسی نظر مشتریان، اکثر مشتریان از کیفیت خودرو و ایمنی آن رضایت کامل دارند، بر طبق نظر مشتریان  آریزو۵ دارای موتوری با دوام و کم استهلاک  و قوی است و بدنه  و شاسی فولادی آن در تصادفات به خوبی از سرنشینان حفاظت میکند   از سوی دیگر هم اکنون میتوان این خودرو را با پیش پرداخت ۴۰ درصد و اقساط تا سقف ۵ سال  با مدت زمان تحویل کوتاه مدت تهیه کرد که از این بعد مزیت اصلی این محصول دربازار حساب میشود، از سوی دیگر برای این خودرو گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر در کنار ۲ سال یا ۶ نوبت سرویس رایگان هم در نظر گرفته شده  که اینها شرایط خاصی است که تنها آریزو۵ در بازار ایران در این سگمنت از آن سود میجوید.

کد خبر: ۷۶٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha