۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
پروژه مسکن مهر «دژ چنار» استان همدان تا پایان سالجاری به اتمام می رسد
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

پروژه مسکن مهر «دژ چنار» استان همدان تا پایان سالجاری به اتمام می رسد

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه «دژچنار» از پروژه های مسکن مهر استان همدان تا پایان سالجاری به اتمام خواهد رسید و تنها بحث آماده سازی منطقه و محوطه سازی آن مطرح است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان؛ داریوش حسینی گفت: پروژه مسکن مهر «دژچنار» تا پایان سالجاری به اتمام خواهد رسید و فقط بحث آماده سازی و محوطه سازی آن مطرح است که مقرر شده با کمک سازمان ملی زمین و مسکن تا پایان سالجاری تکمیل شود.

وی افزود: در رابطه با پروژه های مسکن مهر استان همدان در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، این طرح در شهرستان ملایر نیمه تمام مانده و در همدان در حال تعیین و تکلیف پروژه ها هستیم.

حسینی عنوان کرد: در طرح اقدام ملی تولید مسکن تقریبا ۲۴ هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد حدود پنج هزار نفر واریز وجه انجام داده و مابقی افراد حذف شده و تا امروز نیز حدود یک هزار و ۳۰۰ واحد با کمک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام در حال ساخت بوده و منابع مالی آنها تامین شده و کارهای اجرایی نیز روبه جلو است.

وی یاد آورشد: در حریم شهر همدان اراضی پیشنهاد شده در روستای شورین یک هزار هکتار است که برای ساخت مسکن طرح اقدام ملی ۶۷۰ هکتار جدا و در شورای کارگروه امور زیربنایی استان همدان نیز مطرح و مصوب شده است.

حسینی افزود: در شهرستان ویژه ملایر حدود ۹ هکتار زمین در اختیار دانشگاه (خوابگاه دانشجویی) قرار گرفت که مقرر شد سه هکتار به خوابگاه دانشجویی اختصاص یافته و ۶ هکتار باقی مانده نیز به طرح اقدام ملی تولید مسکن شهرستان اختصاص یابد.

کد خبر: ۷۶٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha