۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
جشنواره فروش ویژه نوروز در اردبیل برگزار می‌شود/ ارائه تخفیفات ویژه به خریداران
رئیس اتاق اصناف مرکز استان اردبیل:

جشنواره فروش ویژه نوروز در اردبیل برگزار می‌شود/ ارائه تخفیفات ویژه به خریداران

اردبیل - اشجع، رئیس اتاق اصناف مرکز استان اردبیل گفت: با توجه به حاکمیت وضعیت کرونایی در استان اردبیل و برای حمایت از تولیدات داخلی، جشنواره ویژه نوروزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی استان برگزار می‌شود.

مهدی اشجع در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به حاکمیت وضعیت کرونایی در استان اردبیل و حمایت از تولیدات داخلی جشنواره ویژه نوروزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به این که شرایط لازم برای برگزاری نمایشگاه وجود ندارد به همین منظور تمهیدات لازم با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مبنای کار قرار گرفته که در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور اصناف و سازمان صمت با همکاری همدیگر برای ارائه تخفیفات ویژه تمهیداتی را در نظر گرفته‌اند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اردبیل ادامه داد: خریداران با مراجعه با اتحادیه‌ها می‌توانند مجوز لازم را اخذ و نسبت به خرید شیوه نمایشگاهی اقدام کنند که این مسئله به عنوان اولویت اساسی مطرح است و در این راستا انتظار می‌رود تا کسبه و بازاریان نسبت به رعایت اصول بهداشتی از خدمت‌رسانی به افراد بی‌توجه به مسائل بهداشتی خودداری کنند.

اشجع ادامه داد: موضوعی در ارتباط با تعطیلی اصناف مطرح نشده و تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است، چرا که هدف اصلی ما فعالیت اصناف و بازاریان است به شرطی که هر حوزه و فرد به نوبه خود نسبت به رعایت موازین بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و تردد بی‌مورد در سطح شهر اقدام کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همدیگر سال خوشی را برای خود و دیگران رقم بزنیم و وضعیت کرونایی استان را در شرایط متعادل و پایدار نگه داریم، چرا که در حال حاضر این موضوع بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است و باید به این موضوع اهمیت ویژه‌ای داشته باشیم.

کد خبر: ۷۶٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha