۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
زیرمجموعه‌های وزارت تعاون در گلستان سرمایه گذاری کنند
نماینده علی آباد در مجلس:

زیرمجموعه‌های وزارت تعاون در گلستان سرمایه گذاری کنند

گرگان- نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس خواستار سرمایه گذاری شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون از جمله سازمان شستا در گلستان شد.

به گزارش بازار، رحمت اله نوروزی، عصر شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی گلستان با حضور معاون اول رئیس جمهور، اظهار کرد: شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون مانند سازمان شستا باید در گلستان سرمایه گذاری داشته باشند.

وی با تاکید بر این که برای پیگیری موضوعات استان همراه مدیران هستیم، گفت: بیش از ۲۰ سال از عمر استان می‌گذرد اما مرزهای آن مشخص نیست.

نوروزی تصریح کرد: ملاک تصمیم گیری برای جغرافیای سیاسی مرز است ولی در گلستان به طور مثال برای آشوراده مازندران تصمیم می گیرد.

در ادامه، دبیر مجمع نمایندگان گلستان هم گفت: گلستان گرچه کنار دریاست ولی با بحران آب روبه رو است و علی رغم ایجاد سدهایی مثل نرماب برای آبگیری آن برنامه ریزی نشده است.

غلامعلی کوهساری گفت: حتی روستاهای دور افتاده و محروم گلستان آب شرب ندارند و با تانکر آب رسانی می شوند.

کوهساری مشکل دیگر گلستان را خروج ارزش افزوده از استان عنوان و اعلام کرد: گندم گلستان در استان های دیگر آرد می شود در حالی که کارخانه های آرد استان وضعیت خوبی ندارند.

وی اضافه کرد: گندم استان برای آرد شدن باید به استان‌های دیگر برود در حالیکه کارخانجات آرد استان وضعیت خوبی ندارند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص های بهداشتی و درمانی گلستان از میانگین کشوری کمتر است و حتی برخی بیماران کرونا باید به شهرهای دیگر بروند.

کد خبر: ۷۶٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha