۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۲
خط تولید کامیونت ایرانی شیلر در قزوین آغاز به کار کرد

خط تولید کامیونت ایرانی شیلر در قزوین آغاز به کار کرد

قزوین- خط تولید کامیونت ایرانی شیلر با حضور وزیر صمت در قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در سفر یکروزه خود به قزوین در مراسمی که با حضور سلیمانیان رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین ملی و استانی برگزار شد از خط تولید کامیونت ایرانی شیلر در قزوین بهره برداری کرد.

این واحد تولیدی دو محصول  محصول کامیونت جدید ایرانی شیلر و تولید انبوه مینی بوس مسافربری پگاسوس در گروه صنعتی بهمن دیزل را تولید میکند.

این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه ۴۳ هز ار و ۵۰۰ دستگاه انواع کامیونت ایسوزو، مینی بوس و وانت را داراست و بیش از ۵۶ درصد از قطعات کامیون شیلر ۶ تنی و ۸ تنی با استفاده از توانمندی های بومی در داخل کشور ساخته و تولید می شود.

افزایش قدرت ترمیز گیری، قابلیت ارتقاء به سیستم esc و منطبق با سطح استانداردهای آلایندگی روز اروپا از جمله ویژگی‌های این خودروها است.

مینی بوس مسافربری پگاسوس در قزوین تولید می شود
تولید مینی بوس مسافربری پگاسوس از دیگر محصولات بهمن دیزل است که امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد. که هم اکنون بیش از ۴۲ درصد از  قطعات  مینی بوس مسافربری پگاسوس ساخت داخل است و دارای موتور پر قدرت و مجهز به توریو شارژر و اینتر کولر است.

مینی بوس مسافربری پگاسوس دارای سطح آلایندگی eurd v-eev و دارای سیستم ترمز ۴ چرخ دیسک مجهز به سیستم کنترل پایداری الکترونیکی است.

با راه اندازی این خط های تولید ۷۰ نفر دیگر در این شرکت مشغول به کار شدند.

کد خبر: ۷۶٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha