۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱
قالی بافان زنجان تسهیلات دریافت می کنند
مدیر اداره فرش زنجان:

قالی بافان زنجان تسهیلات دریافت می کنند

زنجان- جعفری، مدیر اداره فرش زنجان از پرداخت تسهیلات به قالی بافان زنجانی خبر داد و گفت: تسهیلات ۲۵ میلیون تومانی شامل پنج میلیون تومان به مدت سه سال برای بیمه و ۲۰ میلیون تومان به صورت تسهیلات اعتباری برای خرید مواد اولیه یا معیشتی به فعالان حوزه فرش پرداخت می شود. 

سید محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قالی بافان زنجانی تسهیلات دریافت می کنند،گفت: قالیبافان ،رنگرزان، رفوگران و طراحان می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۳۱۰۰۰*۶۶۵۵* برای دریافت کارت بیمه درمان، تکمیلی، عمر یا پکیج کامل بیمه ایران به عنوان حامی قالی ایران ثبت نام کنند.

وی اظهار کرد: طرح برقراری بیمه درمان تکمیلی قالیبافان در استان هم اجرا می شود. 

مدیر اداره فرش سازمان صنعت ، معدن و تجارت زنجان گفت: در این طرح تسهیلات ۲۵ میلیون تومان شامل پنج میلیون تومان به مدت سه سال برای بیمه و ۲۰ میلیون تومان به صورت تسهیلات اعتباری برای خرید مواد اولیه یا معیشتی فعالان حوزه فرش پرداخت می شود. 

جعفری تاکید کرد: این طرح توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز ملی فرش ایران با مشارکت بخش خصوصی شامل شرکت سهامی بیمه ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران اجرا می شود. 

وی افزود: متاسفانه با افزایش قیمت مواد اولیه صنعت قالی باف در استان رو به افول است که در این میان باید دولت باید قالی بافان را حمایت کند. 

کد خبر: ۷۶٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha