۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
ارز دیجیتالی می تواند پشتوانه ای برای صادرات باشد
نایب رئیس اتاق بازرگانی همدان:

ارز دیجیتالی می تواند پشتوانه ای برای صادرات باشد

همدان - نایب رئیس اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه ارز دیجیتالی می تواند پشتوانه ای برای صادرات باشد، گفت: دنیا به سمت دهکده جهانی پیش می رود و ارز دیجیتال به عنوان وسیله تبادل و ارزش امنیتی در دنیا به کار می رود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی همدان؛ امیر اسلامیه در نهمین جلسه کمیسیون بازار پول، تامین مالی و حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه دنیا به سمت دهکده جهانی پیش می رود و ارز دیجیتال به عنوان وسیله تبادل و ارزش امنیتی در دنیا به کار می رود، گفت: ارز دیجیتالی می تواند پشتوانه ای برای صادرات باشد.

وی مشکلات سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را بیان کرد و گفت: یکی از مسائل مهم در سرمایه گذاری ارز دیجیتال این است که با مفقود شدن و یا فوت شدن فرد، عملا هیچ پشتیانی دیگر وجود ندارد.

️رئیس کمیسیون بازار پول و تامین سرمایه گذاری اتاق بازرگانی همدان نیز با اشاره به برگزاری شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور رئیس کل بانک مرکزی ایران که بررسی مسائل بانکی استان اختصاص داشت؛ گفت: در این جلسه آمار منابع و مصارف تا پایان دی ماه ۱۳۹۹، افزایش سقف بررسی طرح ها و اعطای تسهیلات سرمایه در گردش فردی برای اشخاص حقیقی و حقوقی، ارزیابی مجدد تسهیلات در مورد وثائق در رهن بانکها و افزایش سقف تسهیلات کرونا به اصناف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

هادی خورشیدی دریافت سودهای غیر متعارف بالاتر از سود تعیین شده بانک مرکزی و مسدود کردن قسمتی از تسهیلات اعطایی بین ۱۰ تا ۳۰ درصد تحت عنوان وثیقه تضمین تسهیلات در استان همدان را از دیگر موانع توسعه اقتصادی استان برشمرد.

شایان ذکر است دستور دوم جلسه این کمیسیون موضوع سهام عدالت و مدیریت سهام عدالت استان برای اشتغال زایی، و سرمایه گذاریبود که مورد تبادل نظر اعضای کمیسیون قرار گرفت.

کد خبر: ۷۶٬۱۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha