۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
 نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی‌شود
معاون استاندار:

 نمایشگاه بهاره در قزوین برگزار نمی‌شود

قزوین- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای قزوین گفت: امسال باتوجه به احتمال شیوع گسترده ویروس جهش یافته کرونا و بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا در استان، نمایشگاه بهاره برگزار نمی‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی و با تاکید بر اینکه حفظ سلامت مردم در شرایط ویژه کرونایی در اولویت قرار دارد، افزود: از هر تصمیم و اقدامی توسط هر ارگان و سازمانی که منجر به تجمع مردمی شود با جدیت جلوگیری و اجتناب می‌شود.

وی اظهار داشت: امسال برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و رونق در کسب و کار واحدهای صنفی دارای پروانه کسب فروش فوق‌العاده نوروزی اصناف جایگزین نمایشگاه‌های فروش بهاره می‌شود.

حبیبی با بیان اینکه اصناف مراعات حال مردم را کنند تصریح کرد: از اصناف تقاضا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت در دستور کار قرار دهند و حالا که قرار است نمایشگاه بهاره نداشته باشیم، در روزهای منتهی به عید مراعات حال مردم را بکنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: دست‌فروش‌ها با طرح مشترک شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و اصناف و با مدیریت فرمانداران، در ایام نوروز ساماندهی می‌شوند همچنین در این ایام فعالیت کسبه و اصناف تا ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود و در صورت تخلف مغازه فرد خاطی تا پایان تعطیلات نوروز پلمپ خواهد شد

کد خبر: ۷۶٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha