۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
۲۹۱ آرایشگاه زنانه در زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۲۹۱ آرایشگاه زنانه در زنجان پلمب شد

زنجان-موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه طی سال جاری ۲۹۱ آرایشگاه زنانه در استان به علت عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی پلمب شده است، گفت: بیشترین پلمب مربوط به شهرستان زنجان است.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه با اعلام ستاد کرونا آرایشگاه‌های زنانه در استان زنجان می توانند فعالیت کنند،گفت: در این راستا برای ریشه کنی این بیماری و کاهش مبتلایان  به کرونا بازرسی از آرایشگاههای زنانه به کمک اتحادیه آرایشگران در استان تشدید شده است.

وی اظهار کرد: تیم بازرسی متشکل از اتاق اصناف، سازمان صنعت،معدن تجارت، بهداشت و اتحادیه آرایشگران نظارت و بازرسی لازم را با قوت بسیار خوبی انجام می دهند.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: طی ۱۱ ماه امسال ۲۹۱ آرایشگاه زنانه در زنجان به علت عدم رعایت محدودیت های کرونایی پلمب شده است.

موسوی با بیان اینکه اگر پروتکل های بهداشتی توسط این صنف رعایت نشود واحد مربوطه دوباره پلمب می شود،ابراز داشت: در استان بیشترین پلمب آرایشگاه زنانه مربوط به شهرستان زنجان است.

وی افزود: بیشتر آرایشگاههای زنانه استان در منازل فعالیت می کنند و پلمب این واحدها غیر ممکن است.

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: در راستای تقویت بهداشت فردی و اجتماعی در آرایشگاههای زنانه بازرسان به صورت سر زده در آرایشگاهها حضور دارند.

موسوی یاد آورشد: بیشترین آرایشگاه های زنانه در شهرستان زنجان است.

کد خبر: ۷۶٬۰۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha