۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
کاهش ۷۲ درصدی سود لویدز بانک انگلیس
به علت همه گیری کرونا؛

کاهش ۷۲ درصدی سود لویدز بانک انگلیس

مدیران گروه بانکی لویدز (Lloyds) در انگلیس، به علت همه گیری کووید ۱۹ ناچار شدند بیش از چهار میلیارد پوند به منظور تامین کسری‌ها کنار بگذارند و همین موضوع، ۷۲ درصد از سود این بانک در سال ۲۰۲۰ میلادی کم کرد.

به گزارش بازار، گروه بانکی لویدز که علاوه بر بانک لویدز، بانک اسکاتلند و بانک هالیفکس (Halifax) را نیز در اختیار دارد، اعلام کرد پارسال، پیش از کسر مالیات، ۱.۲ میلیارد پوند سود کرده است در حالی که سود این گروه بانکی در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۴.۴ میلیارد پوند بود.

 به نوشته گاردین، مدیران این گروه بانکی، در هراس از پرداخت نشدن وام‌های بانکی به علت همه گیری کووید ۱۹، ۴.۲ میلیارد پوند کنار گذاشته اند که این میزان در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۱.۳ میلیارد پوند بود.

 روزنامه گاردین در این باره نوشت: کاهش سود بانک لویدز، جدیدترین گزارش از کاهش سود بانک‌های انگلیس، در جریان همه گیری ویروس کروناست که منتشر می‌شود.

 به نوشته این روزنامه، مدیران گروه بانکی لویدز، پس از شیوع همه گیری و فشار مالی ناشی از آن، پاداش کارکنان را در سال ۲۰۲۰، حذف کردند. این گروه بانکی در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۳۱۰ میلیون پوند پاداش به کارکنان پرداخته بود.

کد خبر: ۷۵٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha