۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
تردد کامیون‌های ایرانی از مرز جلفا و نوردوز افزایش یافت
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی:

تردد کامیون‌های ایرانی از مرز جلفا و نوردوز افزایش یافت

تبریز- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در ۱۱ ماهه امسال تردد کامیون‌های ایرانی از مرز نوردوز ۱۶ درصد و از پایانه جلفا ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، اورجعلی علیزاده از تردد بیش از۱۲۷ هزار دستگاه وسائط نقلیه سنگین باری از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در ۱۱ ماهه سال جاری خبرداد و افزود: در این مدت بیش از۷۷هزار و ۲۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز نوردوز و ۴۹ هزار و ۸۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز جلفا تردد کرده اند.

وی اعلام کرد: در ۱۱ ماهه امسال مدت میزان واردات و صادرات از مرز نوردوز ۸۰۰ هزار و۴۶۳ تن و میزان کالای ترانزیت شده از این مرز۶۷ هزار و ۳۴۸تن بوده است.

وی همچنین گفت: در این مدت میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا ۳۶۵ هزار و ۸۰۸ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۳۰۵ هزار و۳۸۷ تن بوده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت و محدودیت تردد مسافر میزان ترددمسافر در پایانه های مرزی جلفا و نوردوز نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۵ درصد کاهش داشته است.

کد خبر: ۷۵٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha