۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی کشتارگاه صنعتی کاشان
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خبر داد

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی کشتارگاه صنعتی کاشان

کاشان- ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی کشتارگاه صنعتی کاشان خبر داد.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برخی از کمبودها در مورد کشتارگاه صنعتی کاشان اظهار داشت: با رایزنی های انجام شده با بانک کشاورزی مقرر شد برای بازسازی کشتارگاه صنعتی کاشان ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داده شود.

وی همچنین از ایجاد مثلث اقتصادی در منطقه کاشان به منظور مشارکت فعال واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی مستقر در کاشان برای انجام مسئولیت اجتماعی آنها خبر داد و بیان داشت: در طرح مثلث اقتصادی شرکت های بزرگ به عنوان معین اقتصادی برای توسعه منطقه کاشان حرکت می کنند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این شرکت های بزرگ در راستای رشد و توسعه و ایجاد کسب و کارهای جدید به مناطق روستایی کمک می کنند، تصریح کرد: این طرح در حال حاضر برای شرکت سایپاکاشان اجرا شده است.

وی اضلاع این مثلث اقتصادی را شامل شرکت، مسئولین دولتی شهرستان و مسئولین روستا و یا منطقه سرمایه پذیر دانست و خاطرنشان کرد: این طرح به تناوب برای انجام مسئولیت پذیری اجتماعی دیگر شرکت ها هم انجام می شود.

ساداتی نژاد همچنین درباره لزوم استفاده بهینه از ظرفیت های بالای اقتصادی دریاچه نمک افزود: ما خواهان واگذاری ۴۲ درصد دریاچه نمک به سازمان صمت استان اصفهان هستیم.

وی در مورد مشکلات معادن شن و ماسه کاشان در زمان انتقال این معادن از فرمانداری ها به سازمان صمت گفت: متاسفانه به هر دلیلی مشکلات پرداخت سهم دولتی در این موضوع بوده و امروز با جرائمی که مشخص شده شده است این معادن امکان کار ندارند که مقرر شد این موضوع توسط سازمان صمت استان اصفهان بررسی شود تا این مشکل در اسرع وقت برطرف شود.

کد خبر: ۷۵٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha