۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
شرکت‌های اسپانیایی برای سرمایه‌گذاری در ایران تمایل دارند
رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا در نشست کمیسیون فاوا اتاق ایران:

شرکت‌های اسپانیایی برای سرمایه‌گذاری در ایران تمایل دارند

رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا در دیدار با رئیس کمیسیون فاوا اتاق ایران و رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران را بی‌شمار دانست و بر تمایل شرکت‌های اسپانیایی برای سرمایه‌گذاری در ایران تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، محمدرضا طلایی، رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران و محمد طاهری رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا میزبان رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا بودند.

معرفی ظرفیت‌های نخستین نمایشگاه مجازی ایران و دعوت از شرکت‌های اسپانیایی برای حضور در دوره‌های بعدی این نمایشگاه، مهم‌ترین محور برگزاری این نشست بود و در همین زمینه مهم‌ترین ویژگی‌های نمایشگاه مجازی تشریح شد.

طاهری، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا با تأکید بر آسیب‌های شیوع ویروس کرونا بر برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی یکی از مهم‌ترین مزایای برگزاری نمایشگاه مجازی را جبران خلا شرکت‌های خارجی معرفی کرد که به دلیل محدودیت‌های رفت‌وآمد امکان حضور فیزیکی و تبادل اطلاعات ندارند.

رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا هم ضمن استقبال از برگزاری این نمایشگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران را بی‌شمار دانست و بر تمایل شرکت‌های اسپانیایی برای سرمایه‌گذاری در ایران تاکید کرد. او همچنین برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی را فرصت ارزشمندی برای افزایش آگاهی و دانش فعالان اقتصادی خارجی درباره اقتصاد و محصولات ایرانی عنوان کرد.

نخستین نمایشگاه مجازی ایران از تاریخ ۵ اسفند ماه سال جاری لغایت ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود و شرکت‌های ایرانی می‌توانند محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین عرضه کنند.

تشکل‌های بخش ‌خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، با هدف کاهش تبعات اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا و همگام با تحولات دیجیتال در عرصه کسب و کارها و توقف برگزاری رویدادهای تجاری در سطح ملی و بین‌المللی، برگزاری این نمایشگاه را در دستور کار قرار داده‌اند.

«نمایشگاه مجازی، تداوم تجارت در عصر نوین»، شعار نخستین نمایشگاه مجازی ایران است و همگام با آخرین تحولات دیجیتال در کسب و کارها، با بهره‌مندی از ابزارهای فناوری، محصولات و خدمات فعالان اقتصادی کشور را به نمایش می‌گذارد. همچنین با حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی، امکان بازدیدکنندگان داخلی از اقصی نقاط کشور را فراهم ساخته و با برنامه‌ریزی صورت پذیرفته از طریق سفارتخانه‌های ایران در سایر کشورها، سفارتخانه‌های خارجی مقیم تهران، اتاق‌های مشترک بازرگانی و اتاق‌های بازرگانی سایر کشورها، بازدیدکنندگان خارجی از کشورهای مختلف را پذیرا خواهد بود.

کد خبر: ۷۵٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha