۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
ایجاد کارگزاری ارزیاب دانش بنیان در آذربایجان شرقی
رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی خبر داد

ایجاد کارگزاری ارزیاب دانش بنیان در آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: با پیگیری های صورت گرفته، شرکت دانش بنیان پیشگامان علم و فناوری عصر تدبیر از شرکت های مستقر در این پارک علم و فناوری، از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان کارگزار ارزیاب شرکت های دانش بنیان استان انتخاب شد.

به گزارش بازار به نقل روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، عبدالرضا واعظی افزود: با تعیین کارگزاری شرکت های دانش بنیان در استان، از این پس متقاضیان راه اندازی این شرکتها می توانند از طریق این کارگزاری ارزیابی و تایید صلاحیت شوند.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸ کارگزار ارزیاب شرکت‌های دانش بنیان گفت: تاکنون به علت نبود کارگزار ارزیاب شرکتهای دانش بنیان در استان، متقاضیان تاسیس این شرکت‌ها مجبور بودند امور مربوط به این کار را در یکی از استانهای همجوار انجام دهند که همین مسئله فرآیند توسعه موسسات دانش بنیان در استان را با مشکل مواجه کرده بود.

واعظی در همین حال به روند ایجاد شرکت‌های دانش بنیان را در استان رو به رشد خواند و افزود: تعداد شرکت‌های دانش بنیان در استان پارسال با ۶۰ درصد افزایش به ۱۴۸ واحد رسید و هم اکنون نیز ۱۶۸ شرکت دانش بنیان نوپا و تولیدی در استان فعال است.

کد خبر: ۷۵٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha