۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
هشدار  به کشاورزان خراسان جنوبی؛ بارش باران و یخبندان  در راه است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی:

هشدار به کشاورزان خراسان جنوبی؛ بارش باران و یخبندان در راه است

بیرجند- میرجلیلی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی به بارش باران و وقوع یخبندان، از کشاورزان خواستاریم تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

سید ابوالحسن میرجلیلی در گفت و با بازار با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع وزش باد شدید و یخبندان بیان کرد: هشدارهای لازم به فرمانداری ها، دهیاران و شوراها در راستای جلوگیری از خسارت احتمالی داده شده است.

وی ادامه داد: وزش باد و یخبندان از بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری آغاز شده و تا پایان وقت یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به کاهش هشت تا ۱۲ درجه‌ای هوا بیان کرد: احتمال بارش برف و باران در مناطق کوهستانی و لغزندگی جاده ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه خواستاریم  پیش‌بینی‌های لازم از سوی هم‌استانی‌ها و مسئولان اندیشیده شود، افزود: همچنین از شهروندان خواستاریم از مسافرت های غیر ضرور جدا پرهیز کنند.

میرجلیلی اظهار کرد: از کشاورزان، دامداران، عشایر، گلخانه‌داران و مرغداران هم خواستاریم تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا شاهد خسارت نباشیم.

بنا به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی نیروهای عملیاتی و امدادی دستگاه های متولی برای رسیدگی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل قرار دارند.  

کد خبر: ۷۵٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha