۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
صف خرید روغن در سمنان زیر سایه کرونا/ چرا تدبیری نمی‌شود؟
فیلم استان‌ها؛

صف خرید روغن در سمنان زیر سایه کرونا/ چرا تدبیری نمی‌شود؟

یکی از معضلاتی که این روزها مردم در سطح استان سمنان و به خصوص شهرستان های شاهرود و سمنان با آن روبرو هستند، صف طویل خرید روغن و کمبود این قلم کالای اساسی است که سبب شده تا نگرانی های جدی در رابطه با شیوع ویروس کرونا در این استان پدید آید.

به گزارش خبرنگار بازار، در روزهایی که کرونا کم کم چتر موج چهارم خود را بر سر استان سمنان باز می کند و شهرستان شاهرود به وضعیت نارنجی یعنی هشدار کرونایی بدل شده، کمبود روغن نباتی در سطح شهرستان های استان سبب شده تا مشکلاتی برای مردم پدید آید.

صفوف طولانی روغن و انتظار برای تهیه این قلم کالای اساسی در مقابل فروشگاه های عرضه مستقیم کالا که از سوی صنعت معدن و تجارت تعیین شده اند، باعث بروز نگرانی ها و البته نارضایتی هایی برای مردم شده است مردمی که مجبور به ایستادن در صفوف هستند زیرا توان خریدشان از همیشه کمتر شده و عیدی ها و حقوق پایان سال شان هم اصلا کفاف دخل و خرجشان را نمی دهد.

مردم از یک سو مجبور هستند و از سوی دیگر هم کرونا در کمین است در عین حال شان مردم استان سمنان نیز در این صفوف رعایت نمی شود حال باید دید آیا مسئولان استانی چاره ای برای رفع این معضل خواهند اندیشید؟

کد خبر: ۷۵٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha