۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
آسیب کرونا به ۱۱۱۰ واحد صنفی و تولیدی در اهر
فرماندار اهر خبر داد

آسیب کرونا به ۱۱۱۰ واحد صنفی و تولیدی در اهر

اهر- فرماندار شهرستان اهر از پرداخت ۸.۵ میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به واحدهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار و ۱۱۰ واحد صنفی و تولیدی در اهر به دلیل شیوع ویروس کرونا متضرر شده اند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهر، رسول خدابخش از آسیب شیوع ویروس کرونا به ۱۱۱۰ واحد صنفی، تولیدی و صنعتی این شهرستان خبر داد، افزود: در جریان شیوع کرونا؛ ۱۱۱۰ واحد صنفی و تولیدی با اشتغال ۱۶۱۸ نفر در شهرستان اهر از نظر درآمد دچار آسیب شده‌اند.

وی گفت: دولت در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا تسهیلات حمایتی پرداخت می‌کند و سهم صنوف و واحدهای آسیب‌دیده شهرستان اهر از تسهیلات حمایتی؛ ۱۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان است.

فرماندار شهرستان اهر از پرداخت تسهیلات حمایتی به ۶۷۶ واحد صنفی، تولیدی و صنعتی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد، بیان کرد: برای ۶۷۶ واحد آسیب‌دیده از شیوع کرونا، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

خدابخش بابیان این‌که ۳۴۵ واحد صنفی، تولیدی و صنعتی آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر جهت دریافت تسهیلات حمایتی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، تأکید کرد: این تعداد واحد آسیب‌دیده با اشتغال ۶۰۲ نفر به منظور حمایت از آثار اقتصادی منفی شیوع ویروس کرونا، ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

وی بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات حمایتی کسب و کارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در شهرستان اهر تأکید کرد و افزود: بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای آسیب‌دیده از شیوع کرونا نهایت همکاری را داشته باشند.

کد خبر: ۷۵٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha