۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹
جشنواره فروش ویژه نوروزی فرصتی مناسب برای واحدهای صنفی و مصرف کننده
عضو هیات اجرایی جشنواره فروش ویژه نوروزی عنوان کرد

جشنواره فروش ویژه نوروزی فرصتی مناسب برای واحدهای صنفی و مصرف کننده

اژدرکش، عضو هیات اجرایی جشنواره فروش ویژه نوروزی (نمایشگاهی به وسعت ایران) با اشاره به برگزاری «جشنواره فروش ویژه نوروزی» بیان کرد: در سنوات گذشته برپایی نمایشگاه های فروش بهاره و پاییزه از طریق ارگان ها و نهادهای مختلف، فرصت کسب و کار و فعالیت های اقتصادی در شرایط ویژه سال را، تنها به بخش کوچکی از فعالان کسب و کار می داد و این در حالی بود که شانس حضور شبکه گسترده توزیع بسیار خوبمان در سراسر کشور علی رغم اینکه محصول درآمدشان به پرداخت مالیات و انواع عوارض اختصاص می یابد زمانی که باید چرخش مالی خوبی داشته باشند از آنها ربوده می شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، علی اژدرکش با بیان مطلب فوق در ارتباط با برخی معایب برگزاری نمایشگاه های بهاره و پاییزه افزود: برگزاری این شکل نمایشگاه ها به نفع مصرف کننده هم نبود. مشتری در دوره برپایی نمایشگاه های مذکور اگر از کالای خریداری شده رضایت نداشت، نمی دانست و نمی توانست به کجا بایستی مراجعه کند. دیگر نمایشگاهی وجود نداشت که کالای خود را عوض کند. ضمن اینکه رصد قیمت ها بخوبی صورت نمی گرفت و غرفه ها به جای کاسبان اصلی در دست دلالان قرار می گرفت و در نهایت کار به درستی انجام نمی‌شد.

وی افزود: در همین راستا بارها مخالفت خود را به مسئولان برپایی نمایشگاه های بهاره یا پاییزه اعلام کردیم؛ اما ره به جایی نبردیم تا اینکه ویروس منحوس کرونا اجازه تجمع و خرید های دسته جمعی را از همه محافل اقتصادی در جهان گرفت و مقرر شد به جای این نمایشگاه ها، جشنواره فروش ویژه نوروزی» را با شعار “هر مغازه یک نمایشگاه” برگزار شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف تهران با تاکید بر اینکه تمام قصدمان در برپایی این جشنواره حمایت از مصرف کننده است بیان کرد: مقرر شده این جشنواره طی ۴۵ روز از ابتدای اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود. ضمن اینکه با استاندارسازی شکل فروش کالاها از سوی اتحادیه های مرتبط، پوسترهای ویژه ای برای واحدهای منتخب جهت نصب توسط فعالان صنفی در مغازه های خود پیش بینی شده تا رصد قیمت ها وکیفیت کالاهای عرضه شده کاملاً انجام شود.

کد خبر: ۷۵٬۴۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha