۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
ساعت کار بازار در شهربارفروش بابل محدود شد
به دلیل پیشگیری از گسترش کرونا؛

ساعت کار بازار در شهربارفروش بابل محدود شد

بابل - ساعات کار اصناف و بازار در بابل که به شهربارفروش معروف است به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر محدود شد.

به گزارش خبرنگار بازار، اولین مورد از ویروس کرونا مازندران در شهرستان بابل ثبت شد و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر مشکوک به ویروس کرونا در دو بیمارستان میناگر و کلینیک یحیی نژاد این شهر شهرستان بستری هستند.

محدودشدن ساعات کاری از ادارات به اصناف برخی مناطق مازندران از جمله بابل کشیده شد و براساس اعلام اتاق اصناف بابل، محدودیت ساعت کار و فعالیت اتحادیه های صنفی و اصناف در بازار بابل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر تعیین شده است.

این تصمیم برای مقابله با تسری این بیماری و پیشگیری از همه گیر شدن آن اتخاذ شده و بازار و اصناف بابل از ساعت ۱۲ ظهر به بعد تعطیل است.

طبق اعلام اتاق اصناف بابل تنها واحدهایی که قوت مردم را برعهده دارند نظیر نانوایی ها و قصابی ها، مرغ فروشی ها، خواربارو لبنیات و میوه تره بار در ساعت بعدازظهر اجازه فعالیت خواهند داشت.

محدودشدن ساعت کاری اصناف و بازار بابل در حالی است که طی اقدام و مصوبه ستاد قرارگاه زیستی مازندران، بازارهای هفتگی مازندران از جمله قدیمی ترین بازار استان در جویبار تعطیل شده است.

سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید برتوجه به بهداشت فردی اظهار داشت: برای حفظ سلامت و پیشگیری از فراگیری ویروس کرونا باید از تجمعات عمومی و فعالیت بازارهای هفتگی پیشگیری شود.

کد خبر: ۷٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha