۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
تولید روزانه ۴ هزار لیتر الکل در ایلام
استاندار ایلام خبر داد:

تولید روزانه ۴ هزار لیتر الکل در ایلام

ایلام - استاندار ایلام از تولید روزانه چهار هزار لیتر الکل در استان خبر داد و گفت: یک چهارم این میزان تولید بین ادارات و مابقی بین مردم توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر دوشنبه در دیدار با کنشگران اجتماعی و فضای مجازی ایلام در محل دفتر خود اظهار کرد: در استان بیش از چهار هزار لیتر الکل تولید می شود که یک چهارم آن بین ادارات و مابقی بین مردم توزیع خواهد شد.

وی عنوان کرد: با کارخانجات تهیه مواد ضدعفونی قرارداد بسته ایم که تمامی مایحتاج استان تهیه شود و توزیع آن توسط دانشگاه علوم پزشکی خواهد بود.

سلیمانی دشتکی افزود: با محتکران و گرانفروشان برخورد قانونی می شود و افرادی را در این راستا مامور کنترل بازار کرده ایم.

استاندار ایلام تصریح کرد: بازار و کارخانجات را تعطیل نمی کنیم، البته ضدعفونی های در سطح شهر ادامه می یابد ولی مردم نیز به بازار هجوم نیاورند و به صورت محدود و کنترل شده رفت و آمدها را انجام دهند.

وی گفت: در خصوص نظارت بر قصابی ها، نانوایی‌ها، مراکز خرید دستورات لازم ابلاغ شده است.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر اینکه نباید چیزی را از مردم پنهان کنیم، اظهار کرد: از همان روز اول تاکید کرده ام اگر مورد مثبتی در استان هست اعلام کنیم و ما قبل از اعلام مرکز این کار را کردیم و هم اکنون نیز دو مورد تست مثبت کرونا استان گزارش شده است.

وی افزود: مصوب شده است مسافران خارجی در استان و مهران به کشور خودشان برگشت داده شوند و در فرودگاه نیز تست های لازم از مسافرانی که وارد می شوند صورت گیرد و پلیس راه، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان پای کار هستند.

کد خبر: ۷٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha