۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
«حراجی بازار» در مازندران دایر می‌شود
رئیس اتاق اصناف ساری:

«حراجی بازار» در مازندران دایر می‌شود

ساری- اندرواژ، رئیس اتاق اصناف ساری گفت: در آستانه سال نو، حراجی بازار با تخفیف‌های ویژه برای حمایت از مصرف کنندگان در استان دایر می‌شود.

احمد اندرواژ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی نمایشگاه های فروش بهاره برگزار نمی شود، افزود: جشنواره فروشگاهی و حراجی بازارها جایگزین نمایشگاه های بهاره می شوند.

وی با عنوان اینکه هدف از راه اندازی حراجی بازار و جشنواره فروشگاهی حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار به شمار می رود، افزود: همچنین به کیفیت اجناس وقیمت در این بازارها توجه ویژه می شود و با هرگونه تخلف برخورد خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف ساری با تاکید براینکه تخفیف های فوق العاده از دیگر هدف حراجی بازارها و جشنواره های فروشگاهی است، افزود: برای اجرای این طرح متقاضیان باید مجوزهای لازم را از مبادی ذیربط دریافت کنند.

وی با اظهار اینکه جشنواره های نمایشگاهی و حراجی بازار در نیمه دوم اسفند در استان برپا می شود، گفت: دستورالعمل اجرای این طرح به مجامع امور صنفی در شهرستان ها ابلاغ شده است.

اندرواژ از مردم خواست تا هرگونه تخلفات صنفی را در آستانه شب عید به سازمان های ذیربط ازجمله صمت و اتاق اصناف اعلام وگزارش کنند.

کد خبر: ۷۵٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha