۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
 بزرگترین پل کابلی مازندران در محور سوادکوه در دست سخت است
مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران:

بزرگترین پل کابلی مازندران در محور سوادکوه در دست سخت است

ساری- توکلی، مدیرکل دفتر فنی وعمرانی استانداری مازندران گفت: بزرگترین پل کابلی مازندران به طول ۶۰۰ متر در محور ترانزیتی سوادکوه در دست ساخت است که تا سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.

احمد توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی از جمله بهسازی محورهای هراز وکندوان و ساخت آزادراه تهران - شمال در حوزه استحفاظی استان اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه طی هفت سال گذشته در استان بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه شش هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در مازندران در دست ساخت و اجرا است، اظهار امیدواری کرد که این طرح ها تا سال ۱۴۰۱ تکمیل وبهره برداری شود.

مدیرکل دفتر فنی وعمرانی استانداری مازندران با اظهار اینکه در محورهای مواصلاتی استان دچار گره‌های ترافیکی هستیم، ادامه داد: در دوراهی چلاو به واسطه ساخت هراز برای تامین آب آشامیدنی استان، جاده قدیم دچار تغییر شد و ۱۱ کیلومتر جاده جایگزین در دست ساخت است.

توکلی ادامه داد: جاده جایگزین سد هراز تا ایام عید زیربار ترافیک می رود و افتتاح این مسیر سبب رفع ترافیک می شود.

وی با بیان اینکه بزرگترین پل کابلی به طول ۶۰۰ متر در محور شیرگاه سوادکوه در دست ساخت است، افزود: با تکمیل این طرح عمرانی، ترافیک محور سوادکوه وپل سفید روان می شود.

مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری مازندران ادامه داد: مسیر جاده چالوس در سه واریانت پنج کیلومتری در دست بهسازی وتعریض است و این طرح سبب رفع گره ترافیکی می شود.

کد خبر: ۷۵٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha