۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
۹۰ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان آورده اولیه را پرداخت کردند
استاندار زنجان:

۹۰ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان آورده اولیه را پرداخت کردند

زنجان- استاندار زنجان گفت: بیش از ۹۰ درصد از افراد واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان آورده اولیه را پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان، بر لزوم جنبه عملیاتی داشتن مطالعات و  سند توسعه پایدار روستایی و آمایش سرزمینی  در استان تاکید کرد و گفت: ما اگر می خواهیم سند توسعه پایدار در روستاها و سند آمایش سرزمینی در برش شهرستانی به نتیجه برسد باید مثلثی درست شود تا کارها روند طبیعی را طی کنند. 

وی اظهار کرد: در این مثلث معاونان استاندار به تناسب حوزه فعالیت، دستگاه اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی سه ضلع آن باشند تا هم بر روند اجرای پروژه ها نظارت داشته و هم طرح ها را کنترل کنند. 

استاندار زنجان گفت: اجرای سند آمایش سرزمین مهمتر از نوشتن آن است و در شهرستان ها هم باید فرمانداران، ائمه جمعه و دستگاههای اجرایی مربوطه در مثلث اجرای طرح باشند و اجرای سند توسعه روستایی در برش شهرستانی و روستاها به صورت عملیاتی دنبال شود. 

حقیقی بر لزوم ضرورت اطلاع رسانی از روند اجرای طرح ها در استان تاکید کرد و گفت: باید مردم از روند اجرای طرح ها آگاه باشند. 

وی به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه در استان به خوبی اجرا می شود.

استاندار زنجان بر لزوم احداث مدارس در پروژه های مسکن ملی در استان زنجان تاکید کرد و افزود: باید در این طرح به زیر ساختها و ایجاد مراکز فرهنگی و آموزشی بیشتر توجه شود. 

حقیقی یاد آورشد: بیش از ۹۰ درصد افراد واجد شرایط مسکن در استان آورده اولیه ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کردند که این مهم نشان می دهد استقبال مردم از این طرح خوب است. 

کد خبر: ۷۵٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha