۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
خبری از اپراتورها و دستکش یکبار مصرف در جایگاههای سوخت نیست
اگر پولی بابت بنزین زدن کسر شد، گزارش کنید

خبری از اپراتورها و دستکش یکبار مصرف در جایگاههای سوخت نیست

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه هیچ یک از جایگاه‌های بنزین و سی‌ان‌جی اجازه ندارند، هزینه اضافه‌ای بابت سوخت گیری از مردم دریافت کنند، ادامه داد: در صورتی که با چنین تخلفی مواجه شدید با شماره ۰۹۶۲۷ تماس گرفته و شماره جایگاه و سنسور را اطلاع دهید.

بازار- با وجود گذشت دو روز از ابلاغیه شرکت پخش و پالایش خبری از سوخت گیری توسط اپراتورهای و دستکش های یکبار مصرف در جایگاه‌های سوخت نیست. آنگونه که سخنگوی شرکت پخش و پالایش به بازار می‌گوید: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور در جایگاه‌های سوخت دستورالعمل جدیدی صادر شده که براساس آن روند سوختگیری از دیروز باید توسط اپراتورها انجام شود. این در حالی است که گشتی در جایگاه‌های بنزین، سی‌ان‌جی نشان می‌دهد که سوخت گیری در بسیاری از جایگاه‌ها همچنان طبق روال گذشته انجام می‌شود و تنها در صورت تقاضای مراجعه‌کنندگان اپراتورها تن به سوخت گیری می‌دهند.

در این میان هستند اپراتورهایی که بسته به منطقه و البته نوع خودرو پول بیشتری از مراجعه‌کنندگان مطالبه می کنند . این در حالی است که  طبق گفته های سخنگوی شرکت پخش و پالایش هیچ یک از اپراتورها اجازه دریافت پول بیشتر از مبلغ سوخت را از مشتریان ندارند و در صورتی که مردم با چنین تخلفی مواجه شوند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس گرفته و شماره جایگاه و سنسور را اطلاع دهید.

فاطمه کاهی بازار می گوید: در حال حاضر حدود ۳۷۰۰ پمپ بنزین و ۲۴۵۰ پمپ گاز فعال در کشور داریم که بر اساس ابلاغیه شرکت پخش و پالایش متصدیان آنها موظف به انجام سوخت گیری هستند و چنانچه شکایتی در این رابطه به اما اطلاع داده شود با جایگاه و اپراتور متخلف برخورد خواهد شد.

او البته این نکته را هم اضافه کرد که اگر کسی به صورت داوطلبانه پولی را به متصدیان جایگاه های سوخت پرداخت کند، با خود او بستگی دارد و نمی توان آن را تخلف دانست.

طبق اطلاعیه روز گذشته شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی پیرو اطلاعیه‌های وزارت بهداشت درخصوص همکاری در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به کلیه یا دستکش یکبار مصرف جهت استفاده عموم مردم در دسترس افراد قرار گرفته و فرایند سوختگیری و پرداخت بدون دستکش یکبار مصرف انجام نشود.

کد خبر: ۷٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha