۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
گزارش ۹ ماهه «رمپنا» با تحقق سود ۲۰۱ریالی منتشر شد

گزارش ۹ ماهه «رمپنا» با تحقق سود ۲۰۱ریالی منتشر شد

گروه مپنا در گزارش ۹ ماهه خود از تحقق سود ۲۰۱ ریالی برای هرسهم خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، گروه مپنا در گزارش ۹ماهه منتهی به ۳۰دی۱۳۹۹، با سرمایه ثبت شده ۲۷هزار میلیارد ریالی سود هرسهم را ۲۰۱ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل با رشد ۱۲۱درصدی همراه شده است.

این شرکت با رشد ۱۰۶درصدی سود عملیاتی را ۱۲هزار و ۴۲۴میلیارد ریال اعلام کرد و سود خالص آن نیز با رشد ۱۲۲درصدی به ۸هزار و ۴۶میلیارد ریال بالغ شد. همچنین سود انباشته این شرکت با افت ۲۳درصدی به ۳۰هزار و ۲۳۴میلیارد ریال رسید.

از سوی دیگر این شرکت در دوره ۶ماهه از تحقق ۱۶۳ریالی سود برای هرسهم خبر داده بود که سود انباشته آن در دوره ۶ماهه به مبلغ ۲۸هزار و ۸۰۲میلیارد ریال بالغ شده بود.

همچنین «رمپنا» در این گزارش در تشریح برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱فروردین ۱۴۰۰ اعلام کرده بود که شرکت همزمان با اجرای برنامه های جاری و معمول خود، قصد عرضه شرکت گروه مدیریت نیروگاهی ایرانیان مپنا در بازار سرمایه را دارد.

این شرکت در گزارش ۹ماهه، درآمد محقق شده را ۴۳هزار و ۵۷۰میلیارد ریال اعلام کرد و سود ناخالص شناسایی شده از این محل را ۱۴هزار و ۵۵۶میلیارد ریال منتشر کرد و برای دوره ۳ماهه منتهی به ۳۱فروردین ۱۴۰۰ مبلغ ۳۵هزار و ۱۷۳میلیارد ریال درآمد برای شرکت پیش بینی شده است.

کد خبر: ۷۵٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha