۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
افزایش کیفیت خدمات آب و فاضلاب با همکاری پست
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عنوان کرد

افزایش کیفیت خدمات آب و فاضلاب با همکاری پست

جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از افزایش کیفیت خدمات رسانی در بخش آب و فاضلاب، با بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی شرکت پست کشور خبر داد.

به گزارش بازار، حمیدرضا جانباز در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت پست با بیان اینکه زمان رفع نواقص شبکه آب در کشور، کمتر از سه ساعت است افزود: با امضای این تفاهم‌نامه و همکاری با شرکت پست زمان این خدمات رسانی بسیار کاهش خواهد یافت.

وی گفت: در این همکاری، دو شرکت دولتی آب و فاضلاب کشور و پست می‌توانند اطلاعاتی که برای تهیه آن‌ها هزینه قابل توجهی صرف شده است را باهم به اشتراک بگذارند و در این راستا مردم نیز از مزایای این فعالیت بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه، نقطه شروع حرکت ما برای همکاری و تبادل اطلاعات است افزود: شرکت آب و فاضلاب کشور از ظرفیت‌های شرکت پست برای ارائه خدمات بهتر به مشترکین شهری و روستایی استقبال می‌کند.

جانباز گفت: ما پس از بررسی فعالیت‌های قابل اجرا باکمک شرکت پست، این فعالیت‌ها را بصورت آزمایشی در برخی مراکز شروع و پس از کسب نتایج آن را در سراسر کشور عملیاتی خواهیم کرد.

وی با اشاره به لزوم تشکیل کارگروهی مشترک بین دو شرکت افزود: امضای این تفاهم‌نامه اتفاق خوبی است،، اما شیوه پیگیری آن نیز برای رسیدن به نتیجه بسیار مهم خواهد بود، بنابراین باید نمایندگانی از طرفین در بازه‌های زمانی مشخص، وضعیت اجرایی شدن این تفاهم‌نامه را بررسی و آن را گزارش کنند که ما در جریان روند آن قرار بگیریم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت آب و فاضلاب کشور به زودی با رونمایی از مرکز پایش آب، در آستانه یک رویداد بزرگ خواهد بود تا بتوان به این شکل خدمات رسانی را با کیفیت بیشتری انجام داد.

کد خبر: ۷۵٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha