۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
۱۹۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین:

۱۹۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا در قزوین پرداخت شد

قزوین- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با همکاری بانک‌های عامل ۱۹۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات کرونا به مشاغل و کسب و کارهای آسیب دیده در قزوین پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین، رضا گروسی اظهار داشت: تاکنون ۲۰ هزار و ۷۲۰ پرونده دریافت تسهیلات برای اشتغال ۲۷ هزار و ۹۹۶ نفر در استان جهت دریافت ۲۷۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات تشکیل شده است.

وی با قدردانی از همکاری بانک های عامل در پرداخت این تسهیلات، اضافه کرد: تاکنون بانک ملی ایران با سه هزار و ۳۱۵ پرونده، بانک سپه با سه هزار و ۲۶۶ فقره، بانک تجارت با ۲ هزار و ۸۴۸ فقره، بانک ملت با ۲ هزار و ۸۲۶ فقره و بانک صادرات با هزار و ۹۷۸ فقره پرونده بیشترین میزان پرداختی را ثبت کرده اند.

گروسی گفت: آخرین مهلت ثبت نام و درخواست تسهیلات کرونا در سامانه کارا تا ۱۵ اسفندماه سال جاری تعیین شده است ولی با توجه به وضعیت کرونایی استان در صورت تمدید مهلت ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با اشاره به آسیب شناسی و راستی آزمایی تسهیلات پرداختی کرونا گفت: در این طرح تعدادی از دریافت کنندگان تسهیلات کرونا به منظور اعتبارسنجی و راستی آزمایی به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند و بازدید از آنها با مشارکت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات صورت می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معارفه صفرعلی طاهری به عنوان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکستان، افزود: امیدواریم با همکاری و هم افزایی دستگاه های مجری و متولی شاهد اقدامات جدی و موثر در حمایت از اصناف و مشاغل آسیب دیده از کرونا و تسریع در پرداخت تسهیلات به این مشاغل در شهرستان تاکستان باشیم.

کد خبر: ۷۵٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha