۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
ارزش بازار «سرچشمه» افزایشی شد
طی بهمن ماه؛

ارزش بازار «سرچشمه» افزایشی شد

ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۵۶۱ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال به ۳ هزار و ۲۷۵ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال رسید.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه با سرمایه ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۳ هزار و ۱۷۳ میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲ هزار و ۷۱۴ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۴ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال به ۳ هزار و ۱۸۸ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه نیز با افزایش ۵۶۱ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۲۷۵ میلیارد و ۹۰۸ میلیون ریال محاسبه شد.

سرچشمه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۳۶ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد .

شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۸ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال خریداری کرد.

کد خبر: ۷۴٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha