۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
ارزش دادوستد روزانه بورس در همدان یک درصد افزایش یافت
مدیر بورس منطقه‌ای همدان:

ارزش دادوستد روزانه بورس در همدان یک درصد افزایش یافت

همدان - حسن زاده، مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: با توجه به ۲۰ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ­ای استان همدان در بهمن ماه متوسط ارزش دادوستد روزانه نسبت به دی ­ماه یک درصد افزایش داشته­ است.

کامران حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بهمن ماه امسال تعداد ۴۲۷ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۳۷۲ سهم متعلق به ۳۹۴ شرکت به ارزش ۶,۷۰۷ میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۱۳۴ ریال در تالار بورس منطقه ­ای استان همدان دادوستد شد، گفت: ۶۴ درصد معاملات مربوط به خرید سهام و ۳۶ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.

وی ادامه داد: بر این اساس و با توجه به ۲۰ روز کاری فعالیت تالار بورس منطقه ­ای استان همدان در بهمن ماه، متوسط ارزش دادوستد روزانه ۳۳۵ میلیارد و ۳۵۷ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۱۵۷ ریال بوده که نسبت به دی ­ماه یک درصد افزایش داشته­ است.

حسن زاده گفت: در بهمن ماه شرکت­های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بانک گردشگری و گروه دارویی برکت به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان با یاداوری اینکه شاخص کل بورس در پایان بهمن ماه معادل یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۵۷ واحد بود که نسبت به ماه گذشته ۸۷ هزار و ۶۳۹ واحد افزایش یافت، گفت: شاخص کل فرابورس نیز با ۵۹ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۵۹۰ واحد رسید.

حسن زاده با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز در بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۶۰ میلیون و ۵۶۵  هزار و ۷۵۶ سهم متعلق به ۱۸۳ شرکت به ارزش دو هزار و ۷۷۸ میلیارد و ۸۴۸  میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۸۲  ریال  مبادله شد که ۵۷ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۳ درصد نیز مربوط به فروش سهام بود، گفت: شاخص کل بورس در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل ۲۳ هزار و ۹۴۱ واحد افزایش یافت.

کد خبر: ۷۴٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha