۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
۲۲ پروژه اولویت‌دار جهش تولید در زنجان اجرا می‌شود
معاون استاندار زنجان:

۲۲ پروژه اولویت‌دار جهش تولید در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- آبی پور، معاون استاندار زنجان گفت: ۲۲ پروژه اولویت‌دار جهش تولید در استان طی سال آینده اجرا می‌شود.

محمد رضا آبی پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سال‌جاری توجه به پروژه‌های اقتصادی و جهش تولید جزو برنامه های مهم استان زنجان بود،گفت: باید برای تحقق این مهم در استان رونق در حوزه صنعت تقویت شود. 

وی با بیان اینکه پیشنهاد استان زنجان برای جهش تولید ۵۲ پروژه بود که ۳۲ مورد از این پروژه ها انتخاب شد،اظهار کرد: در این میان ۲۲ پروژه اولویت دار در دستور کار قرار گرفت و در سال آینده اجرا می شود. 

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه نقشه راه سرمایه گذاری در استان تهیه شده و از اول سال برنامه ریزی برای اجرای برنامه های شعار سال در دستور کار قرار گرفته است،ابراز داشت: از آغاز سالجاری تاکنون واحد تولیدی و صنعتی در استان تعطیل نشده است. 

آبی پور با بیان اینکه در سال جهش تولید واحدهای تعطیل وارد چرخه تولید می شوند،گفت: تاکنون ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل وارد چرخه تولید شدند. 

وی  ورود سرمایه گذار به استان زنجان را بسیار خوب اعلام کرد و گفت: طی هفت سال گذشته سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان رشد قابل توجهی داشته است. 

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان برلزوم حمایت از سرمایه گذار به استان تاکید کرد و ابراز داشت: سرمایه گذار برای ورود به استان نیاز به حمایت همه جانبه دارد که در این میان باید دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را کنند. 

کد خبر: ۷۴٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha