۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
۷۰ درصد برق زنجان در بخش‌های صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

۷۰ درصد برق زنجان در بخش‌های صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود

زنجان- مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: هم‌اکنون بیش از ۷۰ درصد از برق استان در دو زمینه زیربنایی صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود که نشان دهنده تاثیر گذاری صنعت برق در توسعه صنعتی، رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت توزیع برق زنجان، علیرضا علیزاده گفت: توسعه و راه اندازی حجم بزرگ شبکه توزیع در سایه همت و تلاش خادمین صنعت برق میسر شده است.

وی اظهار کرد: تعداد مشترکان برق استان زنجان در سال ۵۷ حدود ۴۷ هزار مشترک بود که با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی این آمار با جهش حدود ۱۰ برابری به بیش از ۴۷۰هزار مشترک در استان زنجان رسیده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: در سال ۵۶ فقط هفت روستای استان از نعمت برق برخوردار بود ولی خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی و نگاه ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی به روستاها شاهد رشد ۱۲۸ برابری و برخورداری ۱۰۰ درصدی روستاهای بالای ۱۰خانوار استان از نعمت برق هستیم.

علیزاده ابراز داشت: حجم شبکه های توزیع برق استان زنجان با رسیدن به رقم ۱۴۴۵۷.۶ کیلومتر مدار نسبت به سال ۵۷ نیز رشد ۱۷ برابری داشته است.

وی در خصوص فعالیت های شاخص شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در سال ۹۹ ابراز داشت: این شرکت از آذر ماه ۹۹ در راستای جلوگیری از شیوع کرونا با حذف خدمات حضوری و ارائه ۴۴ خدمت شرکت توزیع به صورت غیر حضوری و راه اندازی سامانه پاسخگویی ۱۵۲۱ به یکی ازسه شاخصه مهم چشم انداز استراتژیک ۱۴۰۴، پنج سال زودتر دست یافته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان صنعت برق را زیربنای پیشرفت‌های مختلف عنوان کرد و گفت: هم ‌اکنون بیش از ۷۰ درصد از برق استان در دو زمینه زیربنایی صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود که نشان دهنده تاثیر گذاری صنعت برق در توسعه صنعتی، رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی استان است. 

کد خبر: ۷۴٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha