۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
یک میلیون و ۴۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند/ پیشتازی زنجانی‌ها در اجرای طرح
معاون وزیر راه و شهرسازی:

یک میلیون و ۴۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند/ پیشتازی زنجانی‌ها در اجرای طرح

زنجان- اصغری مهرآبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سطح کشور یک میلیون و ۴۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار نفر واجد شرایط هستند.

احمد اصغری مهرآبادی در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه زنجان در اجرای طرح در سطح کشور پیشتاز است. 

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ پرونده مسکن مهر در زنجان بسته شد، اظهار کرد: این استان در واگذاری مسکن مهر به مردم عملکرد خوبی دارد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در زنجان بیش از ۲۸ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۱۵ هزار نفر واجد شرایط برای مسکن دار شدن هستند. 

مهرآبادی با بیان اینکه عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد در زنجان آغاز شده است، تاکید کرد: این استان چون در طرح مسکن مهر خوب عمل کرد در این میان مردم زنجان هم از طرح اقدام ملی مسکن خیلی خوب استقبال کردند. 

وی ابراز داشت: در استان زنجان بیش از ۱۰ هزار نفر مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کردند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در سطح کشور یک میلیون و ۴۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند، تصریح کرد: از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار نفر واجد شرایط هستند که ۱۸۰ هزار واجد شرایط نهایی شدند و ۱۱۳ هزار نفر  هم مبلغ اولیه را پرداخت کردند. 

مهر آبادی گفت: خوشبختانه در سطح کشور عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن با سرعت خوبی  جلو می رود. 

وی با بیان اینکه زمین به اندازه کافی برای اجرای این طرح  در سطح کشور وجود دارد، افزود: زمین بیش از ۲۶۰ هزار واحد فراهم شده است. 

کد خبر: ۷۴٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha