۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
 ۱۱۰ تن مرغ در سطح استان قزوین توزیع شد
معاون استاندار قزوین:

۱۱۰ تن مرغ در سطح استان قزوین توزیع شد

قزوین- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ تن مرغ در بازار سطح استان توزیع شد، گفت: این میزان عرضه بیش از دو برابر نیاز مردم قزوین است.

به گزارش بازار، عیسی قبادی صبح پنجشنبه با هدف نظارت میدانی بر روند تولید و توزیع مرغ از  مراکز عرضه مرغ و تخم مرغ در مناطق مختلف قزوین بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با بیان اینکه نظارت میدانی نقش بسزایی در مدیریت کالاهای اساسی به ویژه مرغ دارد و این روند با قوت تداوم می یابد، اظهار کرد: امروز بیش از ۱۱۰ تن مرغ در مراکز عرضه مرغ در سطح استان توزیع شده که این میزان عرضه بیش از دو برابر نیاز مردم استان است.  

به گفته قبادی نیاز مردم استان به مرغ در حال حاضر روزانه ۵۰ تن است که با تلاش مرغداران عزیز و همکاری تعاونی های، کشتارگاه های استان و حمایت های مدیران متولی، تلاش می کنیم هیچگونه مشکلی در تامین و عرضه مرغ نداشته باشیم.

معرفی ۱۵ واحد عرضه  کننده مرغ به تعزیرات حکومتی قزوین
علی اکبر کبیری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت استان قزوین نیز در ادامه اظهار کرد: در راستای طرح تشدید نظارت برمراکز عرضه مواد پروتئینی و مرغ فروشی ها، ۱۵ واحد صنفی متخلف مرغ فروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: این واحدهای صنفی ۳۱۰ میلیون ریال با عناوین تخلفی گرانفروشی، عدم درج قیمت، احتکار و عرضه خارج از شبکه  جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کبیری یادآور شد: همچنین در راستای مصوبه ستاد تنظیم بازار استان مبنی بر اولویت عرضه مرغ توسط تولید کنندگان در استان و نظارت بر بازار مرغ نیز بازرسان سازمان صمت استان قزوین ۸ واحد مرغداری گوشتی که اقدام به عرضه خارج از شبکه مرغ در بازار کرده بودند شناسایی و  پرونده تخلف آن‌ها به ارزش بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال پس از تشکیل جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی قزوین ارسال شد.

وی افزود: با واحدهای صنفی که با عناوین مختلف از جمله (مرغ شمال و ... ) اقدام به گرانفروشی نسبت به قیمت مصوب ۲۲ هزار تومان می کنند، برخورد می شود.
 

کد خبر: ۷۴٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha