۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷
۶ طرح تعاونی در تبریز افتتاح شد

۶ طرح تعاونی در تبریز افتتاح شد

تبریز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با سراسر کشور ۶ طرح تعاونی با سرمایه ۶۵۲ میلیارد ریال در تبریز افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی در آیین افتتاح پروژه‌های بخش تعاون اظهار کرد: این طرح ها در شهرستان های تبریز، مرند، میانه و اسکو و در زمینه های عمرانی، درمانی، صنایع دستی و دامپروری به صورت ویدیو کنفرانس توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی این طرح‌ها، گفت: اعضای این تعاونی ها ۲۴۲ نفر و با سرمایه‌گذاری ۶۵۲ میلیارد ریال می باشد و ۹۶ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال تسهیلات به این شرکت‌های تعاونی اعطا شده است.

فتحی خاطرنشان کرد: با راه اندازی ۶ طرح تعاونی  برای ۴۸۶ نفر فرصت شغلی ایجاد شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی نیز با قدردانی از تلاش های خانواده بزرگ تعاون، گفت: اقدامات چشمگیر به عمل آمده در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، تولید و خدمات و مسکن در حوزه تعاون قابل توجه و قدردانی است.

ابراهیم روحی افزود: بخش تعاون از ظرفیت ها و قابلیت های بسیار بالایی برخوردار است و توانسته نقش بی‌بدیل خود را در حوزه‌های مختلف به خوبی ایفا کند.

 روحی از اقدامات بسیار مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیته بررسی تعاونی های مشکل دار خبر داد و افزود: با تدابیر خوب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بسیاری از مشکلات و موانع حوزه تعاون در استان حل و فصل شده است.

کد خبر: ۷۴٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha