۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت می کند
در راستای معرفی بیشتر؛

همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت می کند

همدان - خاکسار، معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از حضور این استان با غرفه ۱۷۰متری در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد.

علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار بازار از حضور همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد و گفت:  این نمایشگاه پنجم تا هشتم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و همدان با در اختیار گرفتن ۱۷۰متر مربع غرفه و انجام طراحی و غرفه آرایی با حضور فعالان گردشگری استان شرکت و ظرفیت های گردشگری همدان را معرفی می کند.

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: معرفی ظرفیت های گردشگری استان همدان از طریق ویدئو وال، معرفی سوغات و صنایع دستی و برگزاری نشست های چهره به چهره با فعالان گردشگری از مهمترین برنامه های استان است.

خاکسار گفت: در این نمایشگاه نمایندگان شهرهای دارای برند جهانی ملایر و لالجین، تشکل های حرفه ای گردشگری، شرکت های گردشگری نظیر علیصدر و تله کابین حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: ستاد برگزاری نمایشگاه ها تمهیدات لازم را به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در پیشگیری از بیماری کرونا اندیشیده است.

خاکسار همچنین از ثبت روستای «اشترمل» از توابع شهرستان تویسرکان بعنوان روستای ملی منبت گلریز خبر داد و گفت: اشترمل، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان تویسرکان در استان همدان است که با رای نهایی شورای راهبردی انتخاب شهرها و روستاهای ملی موفق به کسب این عنوان شد.

معاون گردشگری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان گفت: در این روستا، بیش از ۷۳۰ نفر در قالب ۵۲۰ کارگاه تولید صنایع مبل و منبت فعال هستند و یکی از مهمترین مزایای ویژه و شاخص تولیدات مبل و منبت روستای اشترمل، تولید طرح گلریز است که سبب شد این عنوان را به خود اختصاص دهد.»

خاکسار گفت: دریافت این دست عناوین اثر گذار در کنار فعالیت بیشتر و اثر گذارتر مرکز تخصصی مبل در روستای اشترمل می‌تواند تحولات مهمی در بازار صنایع دستی تویسرکان ایجاد کند.

کد خبر: ۷۴٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha