۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
کالا به انداز کافی در خوزستان وجود دارد
معاون استاندار خوزستان:

کالا به انداز کافی در خوزستان وجود دارد

اهواز - معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار خوزستان گفت: انواع مختلف کالا در استان وجود دارد و مردم از این بابت نگران نباشند.

سید نورالله حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد در شرایط ایجاد شده بر اثر ویروس کرونا، با احتکار و یا افزایش قیمت محصولات بهداشتی شرایط را برای مردم سخت‌تر می‌کنند به همین منظور از دستگاه‌های نظارتی خواستار نظارت هر چه بیشتر بر بازار و داروخانه‌ها هستیم.

وی افزود: کرونا ویروس تمام جهان را درگیر کرده است اما شبکه‌های معاند تنها علیه ایران تبلیغات منفی و فرافکنی انجام می‌دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به وقوع برخی تخلفات در بازار بیان کرد: تامین کالای مورد نیاز مردم در بازار می تواند از بروز بسیاری از تخلفات جلوگیری کند؛ البته تاجران نیز با مشکلاتی برای خرید کالا از جمله خرید با ارز آزاد روبه رو هستند.

حسن زاده ادامه داد: کالا به اندازه کافی در خوزستان وجود دارد و افزایش قیمت برخی از کالاها به دلیل خرید کالا توسط تاجران با ارز نرخ آزاد است.

وی در ادامه با اشاره به خروج برخی شرکت‌ها همچون سامسونگ و ال جی به دلیل تحریم ها، از ایران تصریح کرد: این شرکت ها در شرایط عادی در ایران فعالیت کردند و استفاده لازم را از منطقه داشتند اما در شرایط سخت و بحران در کنار ایران نماندند.

کد خبر: ۷٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha